| کد خبر: 248698 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ابقا شد

با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در سمت خود ابقا شد.

تین نیوز

با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در سمت خود ابقا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه در سمت خود به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران ابقا شد.

متن حکم رسمی قاسمی وزیر راه و شهرسازی خطاب به خلیل محبت خواه به شرح زیر است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران ابقا می نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای اهداف عدالت محور دولت مردمی با رعایت قوانین و مقررات، آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی و به کارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی با اولویت نهضت ملی مسکن، توسعه حمل و نقل و تامین زیرساخت های مربوط و بازآفرینی شهری، اقدام نمائید. 

 

همچنین ضرورت دارد در تعامل با مسئولین محلی و در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران، اهتمام ویژه به عمل آورده و موجبات تحول اساسی در حوزه ماموریت را فراهم آورید.

 

تاکید می نماید مسئولیت هماهنگی تمام ادارات کل و واحدهای زیرمجموعه سازمان ها و شرکت های وابسته به وزارتخانه در استان، بر عهده جنابعالی است.

 

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف استان و تلاش در جهت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه متعال خواستارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.