| کد خبر: 248679 |

‌ در اولین جلسه قرارگاه راهداری زمستانی استان کرمانشاه اعلام شد؛

آمادگی کامل در زمستان امسال برای ارائه خدمات به مسافران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: قرارگاه زمستانی با همه امکانات؛ ناوگان ماشین آلات و راهداران، آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: قرارگاه زمستانی با همه امکانات؛ ناوگان ماشین آلات و راهداران، آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فریبرز کرمی در اولین جلسه قرارگاه راهداری زمستانی گفت: با همه امکانات، ناوگان ماشین آلات و راهداران، آماده خدمت رسانی به هموطنان هستیم.

وی درباره آغاز عملیات راهداری زمستانی اظهار داشت: برای آماده سازی نیروهای راهدار در طرح راهداری زمستانی، از مرداد امسال، تأمین و خرید وسایل مورد نیاز شامل برخی تجهیزات همچنین نمک، شن و به روزسازی تجهیزات راهداری را آغاز کردیم.

کرمی افزود: با تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی، برنامه ریزی در جهت بالا بردن آمادگی اکیپ های راهداری در قبل، حین و بعد از بحران ارتقا یافته و ساز و کارهای لازم جهت تسریع در امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق بحران زده تعریف شده است.

وی در ادامه گفت: پیش بینی ها، حاکی از این است که امسال بارش های بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم، از این رو به دلیل شروع زود هنگام بارش ها، قرارگاه زمستانی تشکیل شده است و تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارائه نماییم.  

کرمی با بیان اینکه، پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها، مواد و مصالح مصرفی در جهت انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی، بهسازی راهدارخانه ها و… صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: در راهدارخانه های استان کرمانشاه مکانی برای استقرار مسافران در راه مانده در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از مسافران خواست؛ پیش از سفر از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه های کشور را دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.