| کد خبر: 248665 |

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تداوم بارش‌ ها طی امروز و فردا در بیشتر استان‌ های کشور

در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات تهران و سمنان بارش باران و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

تین نیوز

 کارشناس سازمان هواشناسی، با اعلام وضعیت جوی امروز شنبه بیست و یکم آبان ماه گفت: در مناطقی از خوزستان، لرستان، ایلام، جنوب همدان، مرکزی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، شمال کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی افزود: در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات تهران و سمنان نیز بارش باران و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود و فردا این بارش ها در جنوب یزد، کرمان، شمال و شرق فارس و ارتفاعات جنوب غرب اصفهان ادامه دارد.

وی افزود: فردا در گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز بارش های پراکنده انتظار می رود.

به گفته گودرزی، شدت بارش ها برای امروز در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب و جنوب اصفهان در حد هشدار نارنجی بوده و سبب جاری شدن روان آب ها، آب گرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در این مناطق می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: امروز و فردا در تهران و شهر کرج هوا آلوده است، این شرایط در مناطق پر تردد تشدید شده و وضعیت هوا برای گروه های حساس ناسالم خواهد بود.

گودرزی گفت: امروز آب های دریای خزر و شمال خلیج فارس و فردا و پس فردا خزر و خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

وی شهرهای دهگلان و هزارکانیان واقع در استان کردستان را با کمینه دمای منفی ۳ درجه سردترین نقاط کشور اعلام کرد و گفت: در میناب و پارسیان استان هرمزگان نیز بیشینه دما به ۳۶ درجه بالای صفر رسید و گرم ترین نقاط کشور شدند.

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی تهران را همراه با غبار محلی و در برخی ساعات افزایش ابر و بارش های پراکنده پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دمای پایتخت به ۱۰ درجه بالای صفر می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.