| کد خبر: 248644 |

توضیح چمران درباره رفع آلودگی هوا و ترافیک در پایتخت

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره اقدامات شهرداری تهران درباره رفع آلودگی هوا و ترافیک در شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره اقدامات شهرداری تهران درباره رفع آلودگی هوا و ترافیک در شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که درباره رفع مشکل آلودگی هوا و ترافیک آیا شهرداری تهران به وظایف خود انجام می دهد، گفت: یک برنامه خوبی را در همین رابطه حدود یک ماه پیش وزیر کشور تنظیم کردند و قانون رفع آلودگی هوا را بررسی کرده و همه دستگاه هایی که مسئول بودند و در آن قانون اسمی از آن ها برده شده همه در این جلسه حضور داشند.

وی ادامه داد: هر کدام از این دستگاه ها درباره اقداماتی که در خصوص رفع آلودگی هوا بر عهده دارند، گزارشاتی را ارائه می دادند.همچنین اعلام کردند که چه مقدار از وظایف شان باقی مانده و در چه مدت زمانی می توانند آن را انجام دهند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره رفع مشکل ترافیک گفت: وزارت کشور در ارتباط با تامین اتوبوس برای شهرها مسئولیتی داشتند که درباره آن توضیحاتی ارائه کردند. من نیز از طرف شورای شهر تهران در این جلسه حضور داشتم و توضیح می دادیم که چقدر از وظایفی که برعهده شهرداری تهران بوده، انجام شده است. در واقع مسئولیت ها تفکیک شده است.

چمران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران آنچه را که برعهده اش بوده و هست، انجام می دهد و باید برای تامین اتوبوس و خطوط مترو تلاش کند. همه این اقدامات را انجام می دهد البته اینکه می گویم تلاش می کند یعنی باید بتواند برود در دولت و مجلس پول بگیرد و تامین اعتبار کند و بودجه تامین کند تا بتواند وظیفه ای را که برعهده دارد انجام دهد.

وی همچنین درباره فعالیت کمیسیون شوراها در دولت گفت: من شخصا هنوز درخواستی نکرده ام اما از آقای زاکانی خواستیم که این موضوع را دنبال کنند و نمی دانم به کجا رسیده است الان دولت خیلی گرفتار است  از همین رو در حال حاضر فکر نمی کنم زمینه مناسبی برای آن وجود داشته باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.