| کد خبر: 248611 |

افتتاح ایستگاه هاى باقى مانده شبکه مترو تهران تا پایان سال 1402

در بازدید از 6 ایستگاه در حال ساخت از بخش میانى خط 6 مترو تهران، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایى و همچنین زمان تقریبى افتتاح ایستگاه هاى باقى مانده این خط مورد بررسى قرار گرفت.

تین نیوز

در بازدید از 6 ایستگاه در حال ساخت از بخش میانى خط 6 مترو تهران، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایى و همچنین زمان تقریبى افتتاح ایستگاه هاى باقى مانده این خط مورد بررسى قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط  عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران وحومه (مترو) طى بازدیدى که با حضور  جلال بهرامى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران،  سیدمحمد آقامیرى عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى شهر،  مسعود درستى مدیرعامل شرکت مترو تهران و پیمانکاران ومشاوران احداث ایستگاه هاى بخش میانى خط 6 مترو صورت گرفت، مباحثى در خصوص عملیات عمرانى باقى مانده و همچنین روند تجهیز ایستگاه هایى که در اولویت بهر ه بردارى قرار دارند، مطرح شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان این بازدید با اشاره به تمرکز تمام ارکان مرتبط مدیریت شهرى پایتخت بر اتمام هرچه سریعتر ایستگاه هاى باقى مانده شبکه مترو گفت: تکمیل ایستگاه هاى خطوط 6 و 7 از آن درجه اهمیت برخوردار است که شهردار تهران از تیر ماه تاکنون، دو بار شخصاً از آخرین وضعیت ایستگاه هاى باقى مانده، بازدید میدانى به عمل آورده اند. در بازدید اخیر ایشان نیز دستوراتى مبنى بر تسریع روند پیشرفت عملیات اجرایى ایستگاه ها صادر شد و مقرر گردید شهرداران مناطق مرتبط، همکارى جدیترى در این زمینه داشته باشند.

درستى در ادامه افزود: بى تردید با تامین به موقع منابع مالى وهمکارى بیشتر مناطق، این امکان وجود دارد که ایستگاه هاى باقى مانده در خطوط 6 و 7 تا پایان سال 1402 به بهره بردارى برسند تا شبکه خطوط هفتگانه تکمیل شوند. این در حالى است که هم اکنون 2 ایستگاه در خط 7 و نیز 14 ایستگاه در خط 6 باقى مانده و پیشرفت عملیات ساختمانى آنها به طور میانگین حدود 80 درصد است.

گفتنى است در بازدید صورت گرفته از ایستگاه هاى میانى خط 6 مترو که تکمیل هرچه سریعتر آنها در مصاحبه اخیر شهردار تهران نیز مورد تاکید قرار گرفت، 6 ایستگاه تربیت مدرس، کارگر، بوستان لاله، میدان حضرت ولیعصر (عج)، میدان شهداى هفتم تیر و بهارشیراز به صورت میدانى مورد بررسى قرارگرفت و دست اندرکاران امر به بیان شرایط لازم براى تسریع عملیات اجرایى ایستگاه ها پرداختند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.