| کد خبر: 248573 |

در صورت قطع دستگاه کارتخوان؛

رانندگان اتوبوس ها، مجاز به دریافت وجه نقد از مسافران نیستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبلا مصوبه داشتیم که سیستم باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود؛ اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبلا مصوبه داشتیم که سیستم باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود؛ اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست.

به گزارش تین نیوز، مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع سیستم اتوبوس ها گفت: قبلا مصوبه داشتیم که سیستم باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود. اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست.

وی افزود: این موارد را به ما اطلاع دهید و ما نیز با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان می گذاریم.

چمران با بیان اینکه تعدادی از شرکت های مادر، تاکسیرانان را تحت پوشش قرار داده اند، تصریح کرد: تاکسیرانان می توانند با مراجعه به شرکت ها مشکل خود را حل کنند. افراد می توانند برخط و همچون درگاه های دولتی با استفاده از روش های الکترونیک برای حل مشکل دفترچه های خود اقدام کنند. چنین چیزی درست نیست که به جایی برسد که دفترچه آنها باطل شود.

وی با اشاره به ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری تاکید کرد: اگر شهرداری بتواند زحمتکشان شهرداری را صاحب منزل کند، اقدام بسیار ارزنده ای است و امیدواریم این اتفاق را شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری دو جلسه با خودروسازان به میزبانی مجلس خاطرنشان کرد: یک جلسه دیگر نیاز است تا ارقام دقیق اعلام شود که تا پایان سال خودروسازان چه تعداد دستگاه می توانند تحویل دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری شهرداری تهران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.