| کد خبر: 248560 |

۳۶۰۰ کیلومتر از راه‌ های گلستان تحت پوشش راهداری زمستانه قرار گرفت

با افزایش بارش های پاییزی، طرح راهداری زمستانه از ۱۵ آبان در ۳۶۰۰ کیلومتر از راه ها و ۵۱ گردنه برفگیر استان به طول ۸۱۷ کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با افزایش بارش های پاییزی، طرح راهداری زمستانه از ۱۵ آبان در ۳۶۰۰ کیلومتر از راه ها و ۵۱ گردنه برفگیر استان به طول ۸۱۷ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: ۲۲۱ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در صف عملیاتی ۱۱ اداره شهرستان قرار گرفته که ۳۷۰ راهدار و عوامل راهداری در ۲۶ اکیپ و گشت راهداری خدمات دهی می کنند.

به گفته وی، ۱۰ هزارتن شن و نمک نیز برای ذخیره سازی پیش بینی شده که تاکنونی نیمی از آنها در انبارهای استان ذخیره سازی شده و بقیه نیز برحسب نیاز و بصورت مرحله ای جایگزین می شود.

مصدقی با اشاره به اینکه ۱۴ پایگاه ثابت و سیار اکیپ های راهداری نیز برای اسکان در راه ماندگان این فصل تدارک دیده شده، اظهار کرد: قرارگاه مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز به صورت شبانه روزی در ستاد فعال است و به صورت لحظه ای وضعیت زرد، نارنجی و قرمز هواشناسی را رصد و مدیریت حضوری، تلفنی و بی سیمی می کند.

به گفته وی، این قرارگاه در غرب و شرق استان نیز در ادارات شهرستانی فعالیت دارد.

طول راه های استحفاظی گلستان ۵۲۵۰ کیلومتر است که ۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۱ کیلومتر اصلی، ۲۵۴ کیلومتر فرعی و بقیه روستایی است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.