| کد خبر: 248557 |

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای هرمزگان خبرداد:

تعریض و بهسازی محور لمزان- پدل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان هرمزگان از تعریض و بهسازی محور لمزان - پدل به طول چهار کیلومتر خبر داد.

تین نیوز
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تعریض و بهسازی محور لمزان_پدل به طول چهار کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی اظهار کرد: تعریض و بهسازی پروژه محور لمزان - پدل از نیمه مرداد ماه سالجاری آغاز و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد.

وی در ادامه هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی مسیر، کاهش تصادفات جاده ای، افزایش ظرفیت عبور و مرور و دسترسی آسان کشاورزان منطقه عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، بیان کرد: این پروژه به طول چهار کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در حال انجام است که محور فرعی تبدیل به راه اصلی خواهد شد.

محمدی افزود: تعریض و بهسازی جاده ها می تواند نقش موثری در ارتقای ایمنی داشته باشد و این اداره کل از هیچ تلاشی در این امر دریغ نمی کند.

وی درپایان، ابراز داشت: پروژه مذکور از سمت شهر لمزان به سمت روستای پدل در حال انجام است و شهر لمزان و روستای پدل در شهرستان بندرلنگه قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.