| کد خبر: 248553 |

در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود مطرح شد:

ثبت نام ۱۹۲۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان از ثبت نام ۱۹۹۲۰ نفر در طرح ملی مسکن شرق استان سمنان خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان از ثبت نام ۱۹۹۲۰ نفر در طرح ملی مسکن شرق استان سمنان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه تعداد ثبت نام مسکن ملی در شرق سمنان ۱۹ هزار و ۹۲۰مورد بوده است، گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۷۴۹ نفر تشکیل پرونده صورت گرفته و چهار هزار و ۴۷۵ نفر نیز افتتاح حساب انجام داده اند اما فقط یک هزار و ۵۰۰ نفر واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی اولیه را داشتند.

عمیدی با بیان اینکه مراحل ساخت یک هزار و ۱۲۶ واحد نهضت ملی در شرق استان سمنان آغاز شده است، ادامه داد: ۵۱۶ واحد نیز برای ارتش و ۴۳۲ واحد نیز مسکن مهر باقی مانده است که در دست احداث بوده و امیدواریم که نتایج خوبی را در تکمیل تحویل این واحد ها نیز شاهد باشیم.

وی افزود: در شهر بیارجمند شش واحد با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد و ۹۱ قطعه زمین نیز با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،تحویل متقاضیان شده و ۱۸ نفر نیز در حال اخذ پروانه هستند از سوی دیگر در شهر بسطام ۱۰۵ قطعه زمین تامین و به گروه های ساخت سه نفره خودساز داده می شود و در این ارتباط تاکنون ۲۴نفر گروه بندی شده اند که این طرح بعد از واریز وجه توسط متقاضیان اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شهر کلاته خیج ۲۲ واحد تحویل بنیاد مسکن شده و از این تعداد هشت نفر واریز وجه انجام داده اند.

به گفته وی در این شهرها طرح نهضت ملی زمین برای ساخت مسکن ویلایی و اختصاصی تحویل متقاضیان خواهد شد.

عمیدی با تاکید بر اینکه در شاهرود نیز ۴۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن آغاز به کار و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد روبرو است، عنوان کرد: لازم است برای جلوگیری از افزایش قیمت تمام شده و زمان تحویل، متقاضیان به واریز وجه نزد بنیاد مسکن اقدام کنند.

او گفت: در سوی دیگر ۷۲۰ واحد مسکونی نیز در هفته دولت با حضور استاندار سمنان کلنگ زنی شد تا عملیات اجرایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام شود. این طرح پیش پروانه را دریافت کرده، عملیات خاک برداری و فونداسیون در حال اجرا و به زودی پروانه ساخت از سوی شهرداری شاهرود صادر می شود.

عمیدی بیان کرد: ساخت مسکن ملی در شرق استان سمنان پیشرفت خوبی دارد و متقاضیان می توانند از روند اجرای پروژه ها بازدید کنند تا بی اعتمادی که از برخی پروژه های مسکن مهر سابق   به وجود آمده است برطرف شود.

وی با اشاره به اولین تجربه ساخت مسکن انبوه بعد از مستقل شدن این اداره کل، تاکید کرد: از سال ۹۷ با همان تعداد نیرو این اداره توانسته از دیگر شهرها جلوتر قدم بردارد.

عمیدی  با اشاره به اینکه؛ اداره کل راه و شهرسازی شرق استان با تمام ظرفیت در خدمت مردم است، افزود: در این راستا از حمایت های استاندار و راهنمایی های  دیگر مسئولان اجرایی استان کمال تشکر را داشته و بر تقویت نیروی انسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) ، تکمیل ساختمان جدید اداره کل و رسیدگی به معیشت پرسنل توسط مسئولان مربوطه تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.