| کد خبر: 248550 |

مسعود درستی وعده داد:

◄ فعال سازی همه آسانسورهای غیرقابل بهره برداری مترو تا اوایل سال ۱۴۰۲

تلاش می‌ شود تا اوایل سال ۱۴۰۲ این بخش هم وارد مدار بهره برداری شود.

تین نیوز

در حال حاضر ۹۷ دستگاه آسانسور در خطوط ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران قابلیت بهره برداری ندارند و منتظر اخذ تاییدیه مجوز بهره برداری سازمان استاندارد تهران هستند که به زودی نزدیک به ۵۰ درصد از این ۹۷ دستگاه آسانسور مورد بهره برداری قرار می‌ گیرند.

به گزارش تین نیوز، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه چهارم آبان ماه با بیان این مطلب با اشاره به برگزاری جلسه‌  با مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران، افزود: ۵۰ درصد باقی مانده تبدیل به دو دسته شده‌ اند که تعدادی از این آسانسورها با اجرای تمهیدات ساده‌ای امکان بهره برداری تا پایان سال را خواهند داشت اما رفع مشکلات حدود ۱۵ الی ۲۰ دستگاه آسانسور سخت‌ تر است.

وی تاکید کرد: در مورد این دسته از آسانسورها  باید اجماعی صورت پذیرد تا با لحاظ کردن نقطه نظرات و شاخص های مدنظر اداره کل استاندارد استان تهران، بتوان کل آسانسورهای موجود و تعبیه شده در ایستگاه های خطوط مترو پایتخت را وارد مدار بهره برداری کرد.

درستی درباره زمان بهره برداری از ۱۵ تا ۲۰ دستگاه آسانسور باقی مانده، وعده داد تا اوایل سال ۱۴۰۲ این بخش هم وارد مدار بهره برداری شود.

به گزارش تین نیوز، همچنین حامد عباسی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران 17 آبان با اشاره به اینکه در خطوط هفت گانه مترو، خرابی تجهیزات پرمصرف مانند پله برقی ها و آسانسور ها  با توجه به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده می کنند، امری غیر قابل اجتناب است، خاطرنشان کرد: گزارش وضعیت پله برقی ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت و در صورت اعلام خرابی به سرعت نسبت به رفع نقص پیش آمده اقدام می شود.

 وی در ادامه از وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک مترو خبر داد و گفت: به منظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی می شود خرابی ها در کمترین زمان ممکن برطرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله برقی های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.