| کد خبر: 248537 |

آغاز طرح راهداری زمستانی از ابتدای آذرماه ۱۴۰۱

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای از آغاز طرح راهداری زمستانی از یکم آذرماه خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح راهداری زمستانی از یکم آذرماه و فعالیت بیش از ۹ هزار دستگاه ماشین آلات در این طرح خبر داد.

به گزارش تین نیوز، غلام عباس بهرامی نیا، مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از آغاز فرآیند اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد و گفت: این طرح از یکم آذرماه آغاز می شود، این در حالی است که بخشی از اقدامات را با توجه به اعلام و اخطارهای سازمان هواشناسی انجام داده ایم و برخی از نیروها نیز مستقر شده اند.

وی افزود: تعداد پایگاه های راهداری زمستانی که شامل ادارات شهرستانی، راهدارخانه های ثابت، سیار و استیجاری است، یک هزار و ۱۵۰ عدد است و ۱۲ هزار نیروی انسانی در طرح پیش بینی شده و از  ۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارتی نظارت تصویری نیز بهره خواهیم گرفت.

بهرامی نیا با بیان اینکه به این منظور حدود ۸۰۰ هزار تن شن، ماسه و نمک خریداری شده است، عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد از این مقدار را به پایگاه ها و مکان های تعیین شده ارسال کرده ایم و مابقی نیز در حال ارسال است و ان شاءالله بتوانیم این ها را دپو و در صورت نیاز استفاده کنیم.

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران در خصوص تقویت ناوگان توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: بخش عمده ناوگان از ماشین آلات خود سازمان است و بخش کمی نیز از طریق اجاره ماشین آلات است و هماهنگی هایی با پیمانکاران و بخش خصوصی نیز انجام شده است تا در صورت نیاز از ظرفیت آن ها نیز در راهداری زمستانی استفاده کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.