| کد خبر: 248527 |

قرار پویش خدمت در منطقه 7 تهران برگزار گردید

سیدمجتبی شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به‌همراه معاونین و مدیران سازمان از پروژه‌های شهرداری منطقه 7 بازدید کردند.

تین نیوز

سیدمجتبی شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به همراه معاونین و مدیران سازمان از پروژه های شهرداری منطقه 7 بازدید کردد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، صبح امروز در جلسه نظارت ستادی "پویش قرار خدمت" که به ریاست سید مجتبی شفیعی برگزار گردید، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران ضمن بیان مولفه ها و مشخصات شهری منطقه 7 تهران به چالش ها و مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی و گ ره های ترافیک ی اشاره نموده و در ادامه مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک به همراه معاونین و مدیران این حوزه از پروژه های درحال احداث و طرح های پیشنهادی این منطقه بازدید کردند.

از مسائل مطرح شده در این بازدید می توان به ایستگاه های خط 6 مترو در سطح این منطقه و همچنین تملک فضای ساخت و راه اندازی این ایستگاه ها اشاره کرد. در ادامه اصلاح هندسی میدان سبلان در جهت رفع گره های ترافیکی مورد بحث قرار گرفت و مباحثی نیز پیرامون طرح های پیشنهادی انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی  در محور میدان سپاه مطرح شد.
در این بازدید، مسعود درستی مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، محمدرضا شیخ بهایی، معاون فنی و مهندسی و همچنین حسین حقی، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 7 شهرداری تهران حضور داشتند.
در پایان بازدید دکتر شفیعی ضمن طرح مساله و تبادل نظر در خصوص مشکلات و زیرساخت های ترافیکی  این منطقه دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات به مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.