| کد خبر: 248504 |

فراخوان شهرداری برای دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ارتقاء کیفیت هنری منظر شهری و ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری، فراخوان "تأمین طرح دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد" را منتشر کرده است.

تین نیوز

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ارتقاء کیفیت هنری منظر شهری و ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری، فراخوان "تأمین طرح دیوارنگاری فرودگاه مهرآباد" را منتشر کرده است.

به گزارش تین نیوز، سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان هنرهای تجسمی و سایر گرایش های هنری مرتبط دعوت کرده تا ایده ها و طرح های خود را با موضوع یادشده به مدیریت نقاشی دیواری این سازمان تحویل دهند.

دستیابی به طرحی نو و خلاقانه دیوارنگاری جهت استفاده در جداره خارجی فرودگاه مهرآباد شهر تهران و ایجاد امکان مشارکت حداکثری هنرمندان از اهداف اصلی این فراخوان اعلام شده است.

هنرمندان ایده ها و طرح های خود را باید با بهره گیری از "نشان و نمادهای فرهنگی ایرانی"، "اشعار پارسی" با امکان به کارگیری" خطوط ایرانی اسلامی و همچنین الهام از اماکن تاریخی ملی با بهره گیری از رشادت های تاریخی و اساطیر ایرانی ارائه کنند. بر اساس آنچه در این فراخوان آمده است، هر هنرمند می تواند تا ۳ طرح ارائه کند که این طرح ها نباید پیش از این در رویدادهای دیوارنگاری تصویب و یا اجرا شده باشند.

همچنین دبیرخانه از پذیرفتن طرح از هنرمندانی که نقص مدارک دارند یا طرح های پیشنهادی خود را خارج از ضوابط و فرمت معرفی شده، ارائه داده باشند، معذور است و مسئولیتی در قبال این گونه آثار نخواهد داشت. بررسی، کارشناسی، تأیید یا رد طرح ها به عهده هیأت داوران متشکل از محسن ناصریان، اونیش امین الهی، محمد زروئی نصرآبادی بوده و در صورتی که در هریک از مراحل ارائه طرح، مراحل مختلف کارشناسی و داوری و حین یا پس از اجرای طرح ها، عدم اصالت طرحی محرز شود طبق نظر کارگروه هنری و مدیران مربوطه اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام و ارائه آثار و مستندات به صورت حضوری و از تاریخ اول تا ۹ آذر در سازمان زیباسازی شهر تهران حضور یافته و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی zibasazi.tehran.ir مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.