| کد خبر: 248478 |

اساسنامه صندوق ملی مسکن در شورای نگهبان تایید شد

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن از تایید اساسنامه این صندوق توسط شورای نگهبان خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن از تایید اساسنامه این صندوق توسط شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی صندوق ملی مسکن ، مسعود رهنما گفت: با توجه به  رفع اشکالاتی شورای نگهبان از سوی هیات دولت در جلسه هیات دولت در تاریخ اول آبان ماه،  سرانجام  اساسنامه صندوق ملی مسکن در جلسه اخیر شورای نگهبان مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد و برای ابلاغ و اجرا به هیات دولت ارسال شد. 

رهنما با اظهار امیدواری نسبت به ابلاغ اساسنامه نهایی صندوق از سوی دولت طی روزهای آینده، اظهار داشت: هرچند تصویب و ابلاغ هرچه سریعتر اساسنامه  برای عملیاتی شدن برنامه های صندوق بسیار حیاتی بوده اما با تاکیدات وزیر راه و شهرسازی ، برای پیشبرد امور، معطل تصویب اساسنامه نماندیم و فعالیتهایی برای راه اندازی صندوق آغاز کردیم .

رهنما اضافه کرد : طی این مدت نسبت تهیه و تجهیز ساختمان صندوق اقدام شد . علاوه بر این با برگزاری جلسات فشرده در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، ساختار اجرایی صندوق را برای ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی تا حدودی نهایی کردیم.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن اضافه کرد : هیات عامل صندوق تاکنون دوجلسه برای تدوین آیین نامه های داخلی، چگونگی جذب منابع صندوق ، چگونگی تسریع در ثبت اساسنامه صندوق در اداره کل ثبت شرکت ها و چگونگی دریافت شناسه ملی صندوق برگزار کرده است . علاوه بر این برگزاری نشست با نخبگان مالی ، پولی و سرمایه گذاری کشور از دیگر اقدامات اخیر صندوق بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.