| کد خبر: 248400 |

پرواز شاتل از کیش به قطر، به شرط تقاضا

دبیر انجمن شرکت‌ های هواپیمایی درباره نحوه سفر از کیش به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی گفت: در صورت تقاضا، امکان پرواز های شاتل از کیش به قطر وجود دارد تا به‌صورت محدود، هر یک ساعت یک پرواز به دوحه انجام شود.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره نحوه سفر از کیش به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی گفت: در صورت تقاضا، امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد تا به صورت محدود، هر یک ساعت یک پرواز به دوحه انجام شود.

به گزارش تین نیوز، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره اینکه با حضور در کیش چطور می توان برای تماشای بازی ها به قطر رفت، اظهار کرد: کیش از برنامه پروازی مستقیم به قطر حذف شده، اما همچنان امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد تا در صورت تقاضا به صورت محدود با ۱۵۰ مسافر، هر یک ساعت یک پرواز به دوحه انجام شود؛  البته در حال حاضر ترمینال خارجی این جزیره هم پاسخگوی دو هواپیمای همزمان نیست و امکانات زیرساخت هایش آماده نشده است.

مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه پروازهای قطرایرویز در سایت این شرکت قرار گرفته و بخشی از پروازهای ایران ایر هم روی وب سایت این شرکت موجود است، گفت: تعداد سهمیه ای که برای ایران مشخص شده محدود است، البته ۲۰۰ پرواز از ایران به قطر برنامه ریزی شده اما تقاضای زیادی وجود ندارد و حتی تعداد شهرها هم از شش شهر به چهار شهر کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه محدودیت هایی از جمله دریافت هیا کارت و بلیت بازی، برای ورود به قطر وجود دارد، گفت: به نظر نمی رسد آنطور که مسئولان تصور کرده بودند، تقاضایی برای حضور تماشاگران ایرانی در جام جهانی نباشد؛ البته اگر درخواست باشد، ایرلاین ها آمادگی دارند که برنامه پرواز بگذارند اما تا کنون که درخواست ها کم بوده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره اینکه با حضور در کیش چطور می توان برای تماشای بازی ها به قطر رفت، اظهار کرد: کیش از برنامه پروازی مستقیم به قطر حذف شده، اما همچنان در صورت تقاضا امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد تا به صورت محدود با ۱۵۰ مسافر، هر یک ساعت یک پرواز به دوحه انجام شود؛  البته در حال حاضر ترمینال خارجی این جزیره هم پاسخگوی دو هواپیمای همزمان نیست و امکانات زیرساخت هایش آماده نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.