| کد خبر: 248399 |

نماینده قزوین در جلسه استیضاح وزیر صمت در مورد حمل و نقل چه گفت؟

در کشور ما قطار از ریل خارج می شود، هواپیما سقوط می کند، ساختمان های دولتی قبل از زلزله فرو می ریزد و همه را مقصر می دانیم الا مدیر

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: در کشور ما قطار از ریل خارج می شود، هواپیما سقوط می کند، ساختمان های دولتی قبل از زلزله فرو می ریزد و همه را مقصر می دانیم الا مدیر را این در حالی است که در دنیا مدیر قبل از دیگران استعفا می دهد در حالی که در کشور ما در اینجا باید بگوییم که به زور برو.

به گزارش تین نیوز،  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در جلسه استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت باید 3 ماه پیش اعلام وصول می شد، گفت: آقای رئیس جمهور با آقای قالیباف تماس می گیرد و مطرح می کند که 2 ماه فرصت دهید تا وزارتخانه را به 2 وزارتخانه تقسیم کنیم اما با وجود گذشت 3 ماه این امر محقق نشد،

سیاهکلی افزود: مفهوم این صحبت این بود که آقای رئیس جمهور نیز پیش از استیضاح ما وزیر خود را استیضاح کرده، او فهمیده که وزیرش نمی تواند اداره کند. قرار بود آقای رئیس جمهور 2 وزیر معرفی کند که آقای فاطمی امین در این گزینه ها نباشد.

سیاهکلی با بیان اینکه تخصص آقای فاطمی امین آی تی است، تصریح کرد: ما از ایشان خواستیم که سامانه ها را راه بیاندازد اما ایشان حتی یک سامانه را نیز نتوانسته راه اندازی کند و سامانه فروش خودرو نیز نابسامان شد و سامانه بهین یاب نیز یک و نیم ماه است که خراب شده و مردم نمی دانند به کجا مراجعه کنند. ایشان در حوزه تخصصی خود نیز نتوانست کار کند.

وی با اشاره به وضعیت مس، گفت: ما هفتمین رتبه از نظر دارا بودن مس هستیم اما براساس آمارهای ارائه شده در حوزه معدن، فلزات ما تنها 15 درصد کار می کند؛ تولید یک تن مس حدود 2 هزار و 500 دلار هزینه دارد اما 10 هزار دلار در نوبت خرید هستند یعنی 350 درصد سود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: امروز به جای اینکه ما پاسخگوی عملکرد خودمان باشیم باید پاسخگوی عملکرد دوستان باشیم، من از شما می خواهم برای اینکه استقلال مجلس رقم بخورد به استیضاح وزیر عدد 4 دهید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.