| کد خبر: 248393 |

۲۸۲ پرواز از ایران به مقصد قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: برای جام جهانی قطر ۲۸۲ پرواز از ایران در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: برای جام جهانی قطر ۲۸۲ پرواز از ایران در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی بخش  با بیان اینکه برای جام جهانی قطر، ۸۴ پرواز ایران ایر و ۱۹۸ قطر ایرویز از شش شهر ایران هماهنگ شده است افزود: کسانی می توانند در بازه زمانی یک ماهه از ۲۸ آبان تا ۲۸ آذر به قطر بروند که حتما بایستی بلیط بازیهای جام جهانی را خریده باشند.

وی ادامه داد: کسانی که بلیط بازی های جام جهانی را داشته باشند، می توانند با بلیط جام جهانی، هایاکارت قطر گرفته و با هایاکارت نیز بلیط هواپیما آنها کامل می شود و اجازه ورود به قطر برای دیدن بازی ها را دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در قطر موضوعات مختلفی مانند هتل، اسکان، تردد، رفت وآمد برای بازیها برای مسافران جام جهانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه اینها به عنوان یک بسته تعریف شده که در قالب آژانس ها فروخته می شوند و قیمت های آنها با توجه به میزان اقامت، نوع هواپیما، ریز رفت و برگشت متفاوت است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که آیا بازار سیاه خرید بلیط برای جام جهانی ایجاد نمی شود، گفت: به این دلیل بازار سیاه ایجاد نمی شود که فقط ۲۱ هزار نفری که می توانند برای جام جهانی بروند می توانند بلیط خریداری کنند.

محمدی بخش که در حاشیه سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به رفسنجان، خاطرنشان کرد: برای سه روز بازیهای ایران نیز پروازهای رفت و برگشت روزانه در نظر گرفته شده که اگر احیاناً کسی نخواست در قطر اقامت داشته باشد برود و برگردد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که در خصوص پرواز خط جدید پروازی «تهران- آتن» خبر جدیدی وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: با کشورهای اروپایی پروازهای متعددی توسط شرکت های ایرانی و شرکت های اروپایی برقرار است. در خصوص آتن نیز پیگیری می شود.

محمدی بخش اضافه کرد: کشورهای اروپایی دیگری نیز برای پرواز به ایران ابراز تمایل کرده اند. محدودیتی برای پروازهای اروپایی نداریم ضمن آنکه در حال حاضر پروازهای اروپایی توسط شرکت های ایران ایر و شرکت هایی هواپیمایی دیگری مانند لوفت هانزا انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.