| کد خبر: 248369 |

◄ شایعه خداحافظی رستم قاسمی از وزارتخانه قوت گرفت+ نام جانشین احتمالی

در پی انتشار عکس های خانوادگی وزیر راه و شهرسازی، شایعاتی در مورد خداحافظی رستم قاسمی از وزارتخانه در همین روزها شنیده می شود.

تین نیوز

در پی انتشار عکس های خانوادگی وزیر راه و شهرسازی، شایعاتی در مورد خداحافظی رستم قاسمی از وزارتخانه در همین روزها شنیده می شود.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که در شبکه های اجتماعی  و در محافل حمل و نقلی شایعه شده، با توجه به این که استیضاح وزیر صمت رای نیاورده و بدین ترتیب مجلس نتوانسته است تغییری در ترکیب وزرا ایجاد کند، احتمال این که نمایندگان مجلس با توجه به حاشیه های موجود، تغییر در بدنه دولت را از طریق استیضاح رستم قاسمی دنبال کنند، وجود دارد.

البته گفته می شود حاشیه های به وجود آمده تنها دلیل نمایندگان برای پیگیری استیضاح رستم قاسمی نیست و موضوع محقق نشدن وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن و در مجموع چهار میلیون مسکن، در طی چهار سال نیز از دیگر مواردی است که عزم نمایندگان را برای این کار جزم کرده است.

بیشتر بخوانید:

در مورد جانشینان احتمالی وزیر راه و شهرسازی نیز توجه ها به سمت وزیر اسبق راه و شهرسازی و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، یعنی علی نیکزاد است.

این برای چندمین بار است که نام نیکزاد برای تصدی وزارت راه و شهرسازی شنیده می شود.

اولین بار نام وی پس از انتخابات ریاست جمهوری و در زمان تعیین وزرا توسط سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بر سر زبان ها افتاد.

در آن زمان اعلام شده بود علی نیکزاد یکی از گزینه های اصلی رئیسی برای وزرات راه و شهرسازی است. نیکزاد اما، آن زمان ترجیح داد در مجلس بماند و در جایگاه نمایندگی ادامه فعالیت دهد.

پس از آن چند ماه پیش، وقتی خبر دستگیری قاسم مکارم مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی و پس از آن خبرهایی مبنی بر عدم حضور وزیر راه و در دفتر کارش، منتشر شد، باردیگر گمانه زنی ها در مورد عزل قاسمی و جایگزینی علی نیکزاد قوت گرفت. اما نیکزاد در آن مقطع هم، با رفتن به عیادت رستم قاسمی و حاضر شدن بر بالینش که گفته می شد در پی یک حادثه دچار مصدومیت شده و به همین دلیل در محل کارش حضور نداشت، این گمانه زنی ها را منتفی دانست.

اکنون بار دیگر و با انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی، هم شایعه عزل و استیضاح او شنیده می شود و هم باردیگر نام علی نیکزاد به عنوان جانشین او.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • منتقد 0 0

    با درود
    البته ساخت یک میلیون مسکن وعده رئیس جمهور بود نه ایشان

  • ناشناس 0 0

    تین نیوز خیلی علاقمند به رفتن این بابا ست ، چرا ؟
    فکر میکنید با رفتن ایشان اوضاع بهتر میشه اما زهی خیال باطل اتفاقا بدتر میشه چون تاریخ ثابت کرده که انتخابات رئیس جمهور تا این ساعت انتخابات درستی نبوده و 99 درصد انتخاب اشتباه داشته