| کد خبر: 248311 |

واکنش سازمان حمل و نقل ترافیک به اخبار تعطیلی پارکینگ امیرکبیر؛

افزایش ساعت کاری پارکینگ امیرکبیر تهران

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از فعال بودن پارگینگ امیرکبیر خبر داد و گفت: این طرح بعد از بهره برداری توسط شهردار تهران تا کنون فعال است و ساعت کاری آن نیز افزایش یافته است.

تین نیوز

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از فعال بودن پارگینگ امیرکبیر خبر داد و گفت: این طرح بعد از بهره برداری توسط شهردار تهران تا کنون فعال است و ساعت کاری آن نیز افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا شیخ بهایی درباره اخباری مبنی بر تعطیلی پارکینگ امیرکبیر که هفته گذشته توسط شهردار تهران به بهره برداری رسید، اظهار داشت: ماهیت طرح های عمرانی این است که با نواقصی محدود به بهره برداری می رسد اما این نواقص مزاحمتی برای استفاده شهروندان از طرح ایجاد نمی کند.

وی افزود: درباره طرح پارکینگ امیرکبیر هم اینگونه است و این پارکینگ از زمان بهره برداری تا کنون در حال فعالیت و خدمات دهی است و ساعت کار آن که ابتدا از ۸ صبح تا ۱۶ بود به ساعت ۱۸ افزایش یافت.

شیخ بهایی با بیان اینکه این طرح ۱۳ سال نیمه کاره رها شده و محل خواب معتادان شده بود، افزود: همسایگان این طرح، سال ها درگیر این موضوع بودند و مشکلاتی برای آنها پیش آمده بود اما در دوره جاری با صرف اعتبار ۵۵  میلیاردی به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه اکنون آسانسورها، سیستم اطفاء حریق و روشنایی این مجموعه نیز کاملا بهره برداری شده است، یادآور شد: اجازه محدود کردن ظرفیت های شهرداری تهران را نداریم و با وجود مشکلاتی که در منابع مالی داشته ایم اما این طرح به بهره برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.  

گفتنی است آیین افتتاح بزرگترین پارکینگ زیرسطحی با گنجایش ۵۵۰ خودرو با عنوان پارکینگ امیرکبیر با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در خیابان ۱۷شهریور جنب ایستگاه مترو امیرکبیر، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.