| کد خبر: 248265 |

بارش باران، برف و وزش باد شدید در ۲۶ استان

سازمان هواشناسی با هشدار ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران، برف، وزش باد شدید در ۲۶ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

تین نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران ، برف، وزش باد شدید در ۲۶ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مطابق نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب کشور و در جنوب اصفهان، شمال فارس و غرب یزد و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، وزش باد و بارش خفیف باران روی می دهد.

فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، جنوب آذربایجان غربی و دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق سمنان رگبار باران، وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می رود.

سه شنبه در جنوب استان های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، غرب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری رگبار باران و در سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه و ارتفاعات البرز بارش پراکنده ادامه خواهد داشت. روز چهارشنبه در جنوب غرب، شمال شرق و سواحل شمالی بارش ها ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه بارش ها در سواحل دریای خزر ، ارتفاعات البرز ، شمال شرق، مرکزی و استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال فارس، یزد و شمال استان های کرمان و خراسان جنوبی ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.