| کد خبر: 248183 |

عکس | ایران خودرو رونمایی کرد: پژو پارس مدل ۲۰۲۳!

ایران خودرو به صورت رسمی تصاویر و مشخصات پژو پارس ELX جدید را منتشر کرد. این خودرو نسبت به مدل های قبلی رنگ بندی های متنوع تری دارد و دسته راهنما و برف پاک کن هایش شبیه تارای اتوماتیک است.

تین نیوز

ایران خودرو به صورت رسمی تصاویر و مشخصات پژو پارس ELX جدید را منتشر کرد. این خودرو نسبت به مدل های قبلی رنگ بندی های متنوع تری دارد و دسته راهنما و برف پاک کن هایش شبیه تارای اتوماتیک است. 

در طراحی داخلی ماشین هم برای اولین بار از نمایشگر لمسی استفاده شده . برای موتور این ماشین هم همان موتور تی یو 5 استفاده شده و تقریبا می شود گفت پژو پارس جدید هیچ تغییری ساختاری با مدل های قبلی ندارد! 

به گزار ش تین نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو که مدتی قبل پژو پارس ELX جدید را به بازار ایران عرضه کرده بود اکنون به صورت رسمی تصاویر و جدول مشخصات این سدان را منتشر کرد. پژو پارس در نسخه سفارشی ELX از امکانات بیشتری می برد و باید آن را نسخه آپشنال پژو پارس دانست.

معرفی پژو پارس ELX جدید

پژو پارس ELX جدید از لحاظ ظاهری نیز ارتقا پیدا کرده است. از وجوه تمایز این نسخه با سایر نسخه ها می توان به چراغ ترمز بالای شیشه عقب، چراغ های تیره و شیشه های دودی عقب اشاره کرد. طراحان برای کابین نیز ترکیب رنگ جدیدی را در نظر گرفته اند. از تغییرات بخش داخلی می توان به دسته راهنما و برف پاک کن شبیه تارا اتوماتیک، غربیلک فرمان جدید و نمایشگر لمسی اشاره کرد که باعث شدند آن نمای قدیمی کابین از بین برود.

مشخصات فنی خودرو پژو پارس مدل 2023

پژو پارس ELX جدید در نسخه TU۵ از یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ ها منتقل خواهد شد که نسبت به قبل عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

امکانات رفاهی و ایمنی

از امکانات پژو پارس سفارشی ELX با موتور TU۵ می توان به کروز کنترل، پشتی صندلی های برقی، دو ایربگ ایمنی، بلوتوث، کاسه چراغ تیره، شیشه های عقب دودی، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، آینه های تاشو برقی، سنسور باران، سنسور نور، ترمزهای دیسکی جلو و عقب و همچنین رینگ آلومینیومی اشاره کرد.

قیمت

ایران خودرو برای پژو پارس ELX جدید TU۵ در آبان ۱۴۰۱ قیمت مصوب ۲۱۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان را در نظر گرفته است. قیمت این خودرو در بازار آزاد نیز به ۴۳۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان می رسد که آن را نسبت به تارا دنده ای به گزینه گران تری تبدیل کرده است.

کابین پژو پارس مدل 2023

پژو پارس مدل 2023

فرمان خودرو پژو پارس مدل 2023

صندلی پژو پارس مدل 2023

درب خودرو پژو پارس مدل 2023

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: گجت نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ممدکوچولو 4 1

    خجالت بکشید حیف پول که بدیم برایه خرید این ماشینا .... بقران بریم دو برابراین پول را خرج خرید خودروچینی کنیم ولله میدونیم حداقل ماشین سواریم وموقع تصادف حداقل کمتر صدمه میبینیم ولی خودرویه داخلی سقف ماشین صفرکیلومترش از نازکترین ورق گالواریزه تولیدشده

  • ELX 0 1

    RLF