| کد خبر: 248181 |

تولید ساینا ، تیبا و تیبا ۲ رسما متوقف شد

سخنگوی شرکت سایپا از توقف تولید ساینا ، تیبا و تیبا ۲ خبر داد و گفت تولید این خودروها پس از انجام شماره گذاری و تحویل تعهدات باقی مانده متوقف خواهد شد.

تین نیوز

سخنگوی شرکت سایپا از توقف تولید ساینا ، تیبا و تیبا ۲ خبر داد و گفت تولید این خودروها پس از انجام شماره گذاری و تحویل تعهدات باقی مانده متوقف خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، قاسم خاکی جوان، سخنگوی شرکت سایپا عنوان کرد تعهدات ۷ هزار دستگاه از خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا باقی مانده که فرایند شماره گذاری و تحویل آنها پس از بازدید سازمان استاندارد انجام خواهند شد. وی افزود از ابتدای سال ۱۴۰۱ به دلیل این که مجوز تولید این خودروها توسط سازمان ملی استاندارد تمدید نشده بود، شماره گذاری این خودروها متوقف شد و به همین دلیل تحویل خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا با تاخیر مواجه شده است.

توقف تولید ساینا ، تیبا و تیبا ۲

سخنگوی شرکت سایپا در ادامه گفته های خود بیان کرد پیش از عدم تمدید مجوز تولید این خودروها، حدود ۳۵ هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا ۲ و ساینا در لیست تعهدات سایپا جای داشت که با کمک سازمان ملی استاندارد تا به امروز برای ۲۸ هزار دستگاه مجوز صادر شده و فرایند شماره گذاری و تحویل آنها به مشتریان نیز انجام شده است.

خاکی جوان با اعلام این که از هفته قبل فرایند بازدید حدود ۷ هزار دستگاه باقی مانده از این خودروها توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد شروع شده، گفت این خودروها به زودی شماره گذاری شده و به دست مشتریان خواهند رسید. وی افزود با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقی مانده از تعهدات خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا، تولید آنها نیز متوقف خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: گجت نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.