| کد خبر: 248175 |

توسعه حمل و نقل عمومی گام مهم برای کاهش آلودگی هوا است

وزیر کشور توسعه حمل و نقل عمومی را گام مهمی برای کاهش آلودگی هوا دانست و گفت: با اقدامات انجام شده تا کنون ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده شده است.

تین نیوز

وزیر کشور توسعه حمل و نقل عمومی را گام مهمی برای کاهش آلودگی هوا دانست و گفت: با اقدامات انجام شده تا کنون ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در حاشیه سومین نشست ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه ای که با حضور شهردار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد، مسائل مختلف شهر تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و مصوبات نشست گذشته هم بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش ساختمان های ناایمن، اقدام های خوبی انجام شده و قرارگاهی نیز در این بخش تشکیل شده است. ارزیابی ها برای سازه های ناپایدار ادامه دارد.

وزیر کشور اضافه کرد: سیل، زلزله، طوفان، سازه های ناایمن و اقدام های انجام شده در این حوزه از جمله موضوعاتی بود که در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وحیدی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جیره بندی آب در تهران وجود دارد یا خیر گفت: بهتر است این موضوع را همکاران ما در وزارت نیرو بحث کنند و اطلاعات دقیق بدهند اما آنچه که مهم است ما باید در مصرف آب مراقبت کنیم و صرفه جویی داشته باشیم.

وی درباره کنترل آلودگی هوا هم اظهار کرد: راه حل های مشخصی در این بخش وجود دارد که یکی از آن ها توسعه حمل و نقل عمومی است که خوشبختانه با اقدام هایی که در شهرداری تهران انجام شده است ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شد و کار توسعه و ساخت مترو نیز در حال انجام است.

وزیر کشور تصریح کرد باید برای توسعه حمل و نقل عمومی کمک کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.