| کد خبر: 248174 |

مطالبات پیمانکاران محور زابل- زاهدان به بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان رسید

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از طلب ۱۸۰ میلیارد تومانی پیمانکاران ساخت باند دوم محور زابل- زاهدان بابت اجرای این پروژه خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از طلب ۱۸۰ میلیارد تومانی پیمانکاران ساخت باند دوم محور زابل- زاهدان بابت اجرای این پروژه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مهدی پارسی اظهار کرد: با توجه به اینکه محور ارتباطی زابل- زاهدان بخشی از محور ترانزیتی چابهار - میلک است که نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور و توسعه استان دارد در حال حاضر ۳۴ کیلومتر باند دوم در قطعات سه و چهار و پل شیله این محور در قالب سه کارگاه راه سازی توسط این اداره کل در دست ساخت است.

وی ادامه داد: با وجود مطالبه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی پیمانکاران ساخت راههای اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان که بیشترین طلب آن به پیمانکاران محور زابل- زاهدان اختصاص دارد در حال حاضر تمامی پروژه های راه سازی تحت پوشش این اداره کل فعال است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای پروژه های راهسازی گران تمام می شود و قیمت تمام شده بالایی دارد و در این راستا تلاش معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل بر پیشبرد پروژه ها به لحاظ فنی و پشتیبانی است و اگر بتوانیم اعتبارات خوبی را اخذ کنیم در تسریع روند اجرای پروژه ها بسیار موثر می شود.

پارسی افزود: جاده عامل تاثیرگذار در توسعه هر استان و منطقه ای به شمار می رود بنابراین باید برای جذب اعتبارات تلاش و راه های خوب و ایمنی برای تردد مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه با تامین  ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای  ۱۵ پروژه راه سازی در سیستان و بلوچستان شرایط خوبی برای سال جاری خواهیم داشت، گفت: طول کلی محور مواصلاتی زابل - زاهدان حدود ۲۰۰ کیلومتر بوده که تاکنون در این مسیر ۱۳۵ کیلومتر بزرگراه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته و در حال حاضر نیز ۳۴ کیلومتر باند دوم در دست ساخت است.

پارسی ادامه داد: همچنین این اداره کل تلاش دارد احداث باند دوم در تنها قطعه باقی مانده محور زابل - زاهدان بطول ۳۰ کیلومتر را در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان  سالجاری آغاز نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.