| کد خبر: 248136 |

مدیر کل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ و نقل:

زمان ارسال فراخوان طرح‌ های پژوهشی معاونت حمل‌ و نقل تمدید شد

مدیر کل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقل از تمدید مهلت برای ارسال فراخوان طرح‌ های تحقیقاتی و پژوهشی معاونت حمل‌و نقل وزارت راه و شهرسازی تا ۱۴ آبان ماه خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل دفتر طرح جامع و مدل های حمل و نقل از تمدید مهلت برای ارسال فراخوان طرح های تحقیقاتی و پژوهشی معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تا ۱۴ آبان ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید میرحسین مدیر کل دفتر طرح جامع و مدل های حمل و نقل با اشاره به راهبرد معاونت حمل و نقل درباره گسترش همکاری با مرکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی و استفاده حداکثری از توان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در تعریف عناوین تحقیقاتی جدید و پیشبرد نیازهای احصا شده این معاونت، تاکید کرد: بر این اساس به مدت زمان ارسال اسناد فراخوان در موضوعات زیر تا دو هفته تمدید شده و این امکان فراهم است که مستندات مربوطه، به منظور شرکت در فراخوان حداکثر تا تریخ ۱۴ آبان ماه به معاونت حمل و نقل ارسال شود.

وی یکی موضوعات مربوطه را «مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی تدوین برنامه اقدام پیاده سازی زیست بوم نوآفرینی (استارت آپی)حمل و نقل کشور و ظرفیت سازی بهره مندی از شرکت های دانش بنیان» اعلام کرد و افزود: «مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی شناسایی فرصت ها و تهدیدات کریدورهای منطقه ای و بین المللی برای ترانزیت و توسعه پایدار ایران» دومین موضوع این فراخوان است.

به گفته میرحسین، سومین موضوع نیز «مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی طراحی و راه اندازی سامانه جامع مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ستاد وزارت راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت های تابعه» است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.