| کد خبر: 248100 |

◄ یک راننده اتوبوس: برای عدم توقیف دفترچه رانندگان، راهکاری اندیشیده شود

یک راننده اتوبوس و فعال بخش حمل و نقل جاده ای مسافری از مسئولان مرتبط درخواست کرد به جای توقیف دفترچه رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه، اعمال قانون در این زمینه به مراجع قضایی سپرده شود.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس و فعال بخش حمل و نقل جاده ای مسافری از مسئولان مرتبط درخواست کرد به جای توقیف دفترچه رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه، اعمال قانون در این زمینه به مراجع قضایی سپرده شود.

به گزارش تین نیوز، حسین سرگزی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: به جای تمام درخواست‌ ها و امتیازاتی که تا به حال به رانندگان تعلق نگرفته است، حداقل برای عدم توقیف دفترچه کار رانندگان راهکاری اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: درخواست می شود اعمال قانون در مورد دفتر کار رانندگان با تصویب قانون به  مراجع قضایی ارجاع شود تا دیگر بایگانی دفتر کار و شغل یک خانواده توسط ماموران پلیس راه انجام نشود.

بیشتر بخوانید:

وی با طرح این پرسش که در کدام شغل برای کوچکترین شبهه تخلف، شغل فرد را از او می گیرند؟، گفت: در یکی از پلیس راه ها با وجود آن که راننده کمکی در اتوبوس حضور داشته و فقط کمی دیرتر به دفتر پلیس راه مراجعه کرده، به بهانه در اختیار قراردادن به شخص غیر، دفترچه رانندگی راننده را 45 روز بایگانی شده است.

او افزود: این راننده برای ثبت و باطل کردن ساعت رانندگی، هر دو دفترچه را به پلیس راه برده و راننده دوم برای آماده شدن، دقیقه‌ ای دیرتر آماده شده و به پلیس راه مراجعه کرده است، آیا این تخلف این قدر خطرناک بوده که زندگی خانواده او با توقیف دفترچه مختل شود؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 1 0

    وقتی مسئولان راهور حقوقشون قطع نمیشه. نمیتونن درک کنن ۴۵ روز بدون درآمد . یعنی چی ؟

  • حمید 1 0

    سلام
    بی شک که همکارم به نکته قشنگی اشاره کردند و خدایی بررسی کنید. متشکرم

  • وحید 1 0

    تو کدوم کار وقتی تخلفی میشه نان خانواده صاحب کار قطع میشه؟متاسفانه به راننده اتوبوس برون شهری یه سرباز هم گیر میده.اگه متخلف به مراجع قضایی معرفی نمی کنید لااقل کاری کنید که هرسرباز و درجه پایینی دفترچه ما رو دفتر مشق خودش نکنه

  • محمدرضا 0 0

    درود بر همه رانندگان زحمتکش
    من سالها راننده اتوبوس بین شهری بودم و درک میکنم وقتی بخاطر یه مسئله کوچک دفترچه رو بایگانی میکنن و خانواده ای را از نان خوردن میاندازن چقدر سخته . من بخاطر همین مسائل از این شغل پس از ۲۱ سال آمدم بیرون . ولی معتقدم مسئولین امر باید یه راهکاری برای این کار که نان بُری هستش اتخاذ نمایند . چون خداوند را خوش نمیاد بخاطر یک مورد بی ارزش خانواده ای سفرشون بسته بشه .
    سپاسگزارم از همگی