| کد خبر: 248087 |

در ۷ ماهه گذشته انجام شد:

پاکسازی و آزادسازی ۹۰۰ کیلومتر از حریم راه های شهرستان کوثر در اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر گفت: ۹۰۰ کیلومتر از حریم راه های شهرستان کوثر در ۷ ماهه گذشته تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر در استان اردبیل گفت: 900 کیلومتر از حریم راه های شهرستان کوثر در هفت ماهه گذشته تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر بابائیان در بازدید از محورهای مواصلاتیاین شهرستان با بیان اینکه تسطیح و هموارسازی راه های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آنها از وظایف مهم راهداری است، گفت: در مدت یاد شده  ۱۷۳ کیلومتر از راه های شنی و خاکی شهرستان کوثر توسط راهداران تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ شده است.

وی افزود: در جهت ارتقای ایمنی راه ها لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر با استفاده از۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم در ۷ ماهه گذشته صورت گرفته، ضمن این که در این مدت ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه در محور گیوی - خلخال انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر با اشاره به اینکه در مدت یاد شده اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۴ کیلومتر از راه روستایی شویر و الو توسط راهداران اجرا شده است، تصریح کرد: در جاده روستایی ام آباد، امیرآباد، بنه خلخال و رستم آباد نیز به طول ۵ کیلومتر عملیات حمل، پخش و تسطیح تراشه آسفالت انجام شده است.

بابائیان در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ساخت و سازهای غیر مجاز از ابلاغ ۲۱ مورد اخطار کتبی به متخلفان و متجاوزان در شهرستان کوثر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۹ عدد از  تابلوهای غیر مجاز از محورهای مواصلاتی این شهرستان  جمع آوری شده است.

وی تعمیر، بازسازی و نصب ۶۶۴ شاخه گاردریل در محورهای مواصلاتی، شستشوی ۷۱۵۰عدد ازعلائم راهداری در راه های مواصلاتی، تعمیر ، بازسازی و نصب هزار و ۵۰۰ عدد تابلو و علائم، پاکسازی ۲هزار کیلومتر از کانال های طرفین در محورهای مواصلاتی، تنقیه ،لایروبی و تنظیم بستر پل ها و آبروها به تعداد ۲۷دهانه به حجم ۳۶۵متر مکعب و پاکسازی شانه و حریم محورهای مواصلاتی از زباله های ریخته شده  بمقدار ۱۴۰متر مکعب را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان کوثر در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر نگداری مستمر ۱۲ عدد از تونل ها را در ۶ نقطه از وظایف مهم راهداران عنوان کرد و گفت: راهداران در محور اردبیل - سرچم (داخل تونل های دوازده گانه) هزار و۶۴۵ عدد بازتاب چشم گربه ای نصب کرده اند.

بابائیان با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از  ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی خود را بر عهده دارد، افزود: از این مقدار ۱۹۰کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۱۵ کیلومتر راه آسفالته روستایی ، ۱۱۵ کیلومتر راه شوسه و خاکی می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.