| کد خبر: 248075 |

آخرین وضعیت پرتیراژهای خودروسازان نشان می دهد:

صعود ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار/۴ خودرو ارزان‌ شد

بررسی روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ طی یک ماهه اخیر (انتهای مهر ماه نسبت به ابتدای آن) در بازار نشان می دهد که قیمت پرتیراژهای خودروسازان دو تا ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

تین نیوز

بررسی روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ طی یک ماهه اخیر (انتهای مهر ماه نسبت به ابتدای آن) در بازار نشان می دهد که قیمت پرتیراژهای خودروسازان دو تا ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است؛ این در حالیست که قیمت تیبا یک میلیون تومان و شاهین (تولید ۱۴۰۰) و هایما S۷ توروبوپلاس در محصولات ایران خودرو هر یک پنج میلیون تومان ریزش داشته اند.

به گزارش تین نیوز ، بررسی روند قیمت محصولات پرتیراژ خودروسازان در نخستین روز از آبان ماه امسال (امروز) و مقایسه آن با نخستین روز کاری مهر ماه (دوم مهر ماه) نشان می دهد قیمت پرتیراژهای خودروسازان اکثرا روند افزایشی داشته است.

این افزایش بهای قیمت خودروها به گونه ای است که قیمت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو حداقل شش میلیون تومان و حداکثر ۲۲ میلیون تومان افزایش داشته، اما قیمت هایما S۷ توروبوپلاس پنج میلیون تومان کاهش یافته  است.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز در این بازه یکماهه، کاهش یک میلیون تومانی  قیمت تیبا و تیبا۲ دیده می شود و شاهین های تولیدی سال گذشته هم پنج میلیون تومان ارزان تر قیمت گذاری شده اند.

در مقابل اما محصولاتی نظیر پرایدها، ساینا و شاهین ۱۴۰۱، حداقل دو و حداکثر هشت میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اند. شاهین تولید سال جاری نیز در ثبات قیمت ۳۶۰ میلیون تومان قرار دارد.

مقایسه آخرین قیمت های ثبت شده در نخستین روز از آبان ماه (امروز) و اولین روز بازار رسمی مهرماه (دوم مهرماه) و میزان افزایش/کاهش قیمت محصولات به شرح زیر است:

قیمت خودرو

قیمت خودرو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.