| کد خبر: 248073 |

استقبال تاجیکستان از ترانزیت کالا از مسیرهای ایران

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در جلسه مشترک با وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان، توانمندی های ایران در حوزه حمل ونقل و لجستیک را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی در جلسه مشترک با وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان ، توانمندی های ایران در حوزه حمل ونقل و لجستیک را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «شهریار افندی زاده» در نشست مشترکی که با وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان، طی سفر به این کشور برگزار شد، به معرفی توانمندی های کشور در حوزه حمل ونقل هوشمند جاده ای و ریلی فناوری های لجستیک پرداخت.

در این جلسه وزیر تاجیکستان با ابراز آمادگی و علاقه مندی به منظور استفاده از مسیر ایران در حوزه ترانزیت، برای بررسی مسیر ایران در شمال- جنوب و شرق- غرب و آشنایی با امکانات و هزینه ها، نمایندگانی معرفی کرد تا با استفاده از مسیر ایران فناوری و تکنولوژی های مورد نیاز خود را به تاجیکستان منتقل کنند.

همچنین در ادامه این جلسه، وزیر صنعت و فناوری های نوین تاجیکستان نسبت به استفاده از پیشرفت های کسب شده توسط ایران در حوزه حمل ونقل هوشمند جاده ای و ریلی و لجستیک ابراز علاقه کرد.

مقرر شد هیأت تاجیکی در روزهای آینده برای بررسی این موارد سفری به ایران داشته باشند و از پروژه های حمل ونقل کشور بازدید کنند.

وزیر نقلیات تاجیکستان از وزیر راه و شهرسازی ایران و هیات همراه برای حضور در مراسم افتتاح کریدور حمل و نقل ترکیبی تاجیکستان، ازبکستان ترکمنستان ایران و ترکیه، دعوت کرده بود که در پاسخ به این دعوت معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه به شهر دوشنبه سفر کرده و در حاشیه این سفر دیدارها و جلساتی با مدیران حمل ونقل کشور تاجیکستان ترتیب دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.