| کد خبر: 248068 |

◄ دو وعده ریلی: افتتاح بندر خشک آپرین و تامین لکوموتیو برای بندر امیرآباد

با وجود مشکلاتی که در زمینه تامین ناوگان کشش وجود دارد، اما لکوموتیو لازم برای حمل و ترانزیت کالا از بندر آمرآباد به دیگر نقاط تامین خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در بازدید از بندر امیر آباد از افتتاح بندر خشک آپرین در شهریور ماه 1401 خبر داده بود.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که سوم شهریور ماه امسال در سایت شرکت راه آهن منتشر شد، سید میعاد صالحی روز 28 مرداد ماه امسال بازدیدی از بندر امیرآباد انجام داد.

 وی در این بازدید با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم به ویژه شرکت راه آهن در جهت افزایش ترانزیت و توسعه حمل بار از جمله حمل ترکیبی ریلی - دریایی افزود: با توجه به آمادگی راه آهن برای حمل بار از این بندر و فراهم شدن زیرساخت های ریلی برای این موضوع، به ویژه حمل مستقیم بار از کشتی به ریل، انشالله شاهد افزایش قابل توجه حمل بار به ویژه محموله های ترانزیتی از این بندر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل و حضور پررنگ نخبگان علمی در شرکت راه آهن

او از افتتاح بندر خشک آپرین در شهریور ماه 1401 خبر داد و گفت: با افتتاح بندر خشک آپرین بار از بنادر به طور مستقیم به آپرین که در نزدیکی شهر تهران است حمل خواهد شد که با توجه به نزدیکی ایستگاه راه آهن آپرین به شهر تهران این موضوع هم برای صاحب بار و هم برای کشور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

صالحی با تاکید بر این که راه آهن ایران آمادگی دارد برای ترانزیت ریلی بار از بندر، لکوموتیو مناسب و سایر امکانات را ارایه دهد، بیان کرد: با وجود مشکلاتی که در زمینه تامین ناوگان کشش وجود دارد، اما لکوموتیو لازم برای حمل و ترانزیت کالا از بندر آمرآباد به دیگر نقاط تامین خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 6 0

    سوالی دارم؟ آیا تین نیوز در طول دوران فعالیت خود برای دیگر روسای راه اهن هم چنین نظارتی روی حرفها اعمال میکرد؟ یا فقط در مورد آقای میعاد صالحی است که کرونومتر می گذارند و روز اول آبان وعده های شهریور را به رخ می کشند؟؟