| کد خبر: 248061 |

◄ انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل و حضور پررنگ نخبگان علمی در شرکت راه آهن

نگاهی به انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل راه آهن نشان می دهد، تاکید سید میعاد صالحی بر جذب نخبگان علمی در این شرکت بوده است.

تین نیوز

نگاهی به انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل راه آهن نشان می دهد، تاکید سید میعاد صالحی بر جذب نخبگان علمی در این شرکت بوده است.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که روابط عمومی شرکت راه آهن روز 16 مهر ماه امسال منتشر کرد، با حکم مدیرعامل راه آهن، سرپرست دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن منصوب شد.

صالحی در حکمی سعید حسن زاده را به عنوان سرپرست دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن منصوب کرد.

در سایت راه آهن تاکید شده که حسن زاده دارای افتخاراتی از جمله رتبه 73 کنکور سراسری و مدال برنز المپیاد کشوری ریاضی و عضویت بنیاد ملی نخبگان بوده و دانش آموخته کارشناسی رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموخته کارشناسی ارشد اقتصاد از همین دانشگاه است.

بیشتر بخوانید:

تمام انتصاب های سال جدید مدیرعامل راه آهن

از جمله سوابق وی می توان به مدیرعاملی و مدیر پروژه های مختلف حوزه فناوری و هوشمندسازی از جمله  مدیرعامل هلدینگ نوآوری و فناوری رضوی و همچنین مشاور مدیرعامل صندق بازنشستگان کشوری اشاره کرد.

همچنین بر اساس خبری دیگر که 10 مهر ماه در سایت این شرکت منتشر شد، مدیرعامل راه آهن در حکمی اسدالله صاحبکاری راه به عنوان سرپرست اداره کل امور رفاهی و سلامت شرکت راه آهن منصوب کرد.

صاحبکاری دانش آموخته مقطع کارشناسی روانشناسی و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ارتباطات است.

در حکمی دیگر مدیرعامل راه آهن تیرماه امسال، محمدرضا محمد علیها را به عنوان سرپرست مرکز توسعه آموزش و فناوری شرکت راه آهن منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که روابط عمومی شرکت راه آهن روز 22 تیر ماه منتشر کرد: محمد علیها دانش آموخته مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک و همچنین عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران است.

به نوشته روابط عمومی راه آهن، نام وی در فهرست یک درصد دانشمندان برتر دنیا جای گرفته است.

مدیرعامل راه آهن تیر ماه امسال، همچنین محمدرضا طلایی را به عنوان سرپرست اداره کل رفاهی و سلامت شرکت منصوب کرد.

بر اساس خبری که 22 تیرماه در سایت شرکت راه آهن منتشر شد، طلایی دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموخته مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی مکانیک و همچنین عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران بوده و از جمله سوابق وی می توان به مدیرکل اداری و پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 5 1

    سلام. موفقیت یک راه آهن را با میزان بار و مسافر حمل شده میسنجند نه بر اساس رتبه کنکور و مدرک تحصیلی و معدل و مدال المپیادی مدیرانش.
    راه آهن یک سازمان اجرائی ست و مدیر با عرضه و از جنس ریلی و مشرف به زیر و بالای صنعت حمل و نقل نیاز دارد . گیرم که این مدیر شاگرد اول و المپیادی نباشد.
    درست است که مدیر بی سواد را باید طرد کرد اما مدیری که کلی مدرک و عنوان به خودش آویزان کرده و در چند جا عضو هیئت علمی ست الزاما گره گشای مشکلات امروز راه آهن نیست.

  • ناشناس 1 1

    اگر این آقایان نخبه بودند وضع مملکت این نبود

  • کوروش 0 1

    توی این مملکت به خرخون میگن نخبه

  • علی 0 1

    اینها بیشتر پخمه هستند تا نخبه
    حتی مراودات اولیه اجتماعی را نمی دانند
    اینها مثل عباس جدیدی ,دبیر و... مدارک علمی دریافت کرده اند
    مقالاتشان را نیز کسان دیگر نوشته اند

  • ناشناس 0 0

    جناب اقای مدیر عامل که افراد نخبه و المپیادها را برای راه اهن انتخاب می کنید ایا از امار تصادفات و کشته هایی که هر روز در راه اهن بوقوع می پیوندد اصلا خبر دارید؟ یا به محض اطلاع بحضورتان ارسال می شود؟ اگر ارسال می شود ایا شده تا بحال خودتان رابه جای خانواده های داغدار و عمری عزادار انها قرار دهید؟ ولی فکر نمی کنم اینطور باشید نه شما نه حتی مقام بالاتر از شما اصلا به این مسائل ورود نمی کنید تا انشاالله به سر خودتان و ان رانندگان بی قید و بند و بی مسئولیت و بی قانون و فاقد صفت انسانی که اصلا به فکر رانندگی نیستند و ان مدیران بی عرضه و بی لیاقت استانی و افراد کمیته سوانح پست فطرت بی وجدان که به هیچ چیز اعتقاد ندارند که همگی از عوامل شما و خود شما بیاید انشالله تا انوقت بدانید قطعه قطعه کردن جوانهای مردم و فرستادن انها به خانواده ها چه سوز و اهی دارد و راننده قاتل بدون هیچ احساسی خیلی راحت و ریلکس برود سر کارش در این سازمان بدون قانون و بدون هیچ مقرراتی که انگار نه انگار نفر کشته و فوری کمیته سوانح چندین اراجیف و حرف مفت جور میکند وطرف را مقصر و راننده حیوان درنده را تبرئه می ‌کند .اگر قانون بود این راننده و کمک راننده و رئیس قطار اعدام می شد تا دگر چنین تصادفاتی بوقوع نمی پیوست . که طرف را بکشند انوقت بگویند خودکشی کرده و چون طرف قاتل دولت است طرف مقتول کاری نمی تواند بکند .مگر خودش کاری بکند