| کد خبر: 247926 |

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی:

آیا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهروند درجه یک و دو داریم؟

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در غرب استان تهران گفت: آیا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهروند درجه یک و دو داریم؟

تین نیوز

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در غرب استان تهران گفت: آیا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهروند درجه یک و دو داریم؟

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده مردم شهرها و شهرک های غرب استان تهران به هیچ وجه در شأن آنها نیست. جمعیت انبوه و متراکم دو میلیونی غرب استان تهران از نعمت حمل و نقل ریلی بی بهره هستند. تنها وسیله ممکن برای حمل و نقل عمومی، اتوبوس های قدیمی واگذار شده به بخش خصوصی است که عمر آنها از حدود ۲۰ سال فراتر رفته و قالب آنها بسیار فرسوده هستند.

وی اضافه کرد: بعضی از این اتوبوس ها فاقد وسایل خنک کننده در روزهای گرم سال بوده و حتی اتاق و فضای داخلی آنها نیز برای استفاده عمومی و مردم اصلا مناسب نیستند. مالکان آنها به علت نبود ضمانت عملی دولت و عدم تخصیص تسهیلات مالی امکان تعمیر و بهسازی آن را ندارند. مسئولان مربوطه به فکر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی غرب استان تهران و شهرستان های شهریار، قدس و ملارد نیستند.

حق وردی در پایان گفت: آیا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شهروند درجه یک و دو داریم؟ از معاون عمرانی وزارت کشور می خواهم برای یک بار هم شده اوضاع نابسامان ناوگان حمل و نقل عمومی غرب استان تهران را از نزدیک ببیند و چاره ای بیندیشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.