| کد خبر: 247903 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

سیمان، بیشترین کالای جابه‌جا شده در جاده‌های کرمانشاه/ جابه‌جایی بیش از چهار میلیون تن کالا طی شش ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا طی شش ماه گذشته خبر داد و بیشترین سهم حمل را مربوط به کالای سیمان اعلام کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا طی شش ماه گذشته خبر داد و بیشترین سهم حمل را مربوط به کالای سیمان اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه آمار میزان بار جابه جا شده در سال جاری توسط ناوگان باری در این استان طی شش ماه نخست سال را اعلام کرد و گفت: کل تناژ کالای جابه جا شده در این بازه زمانی برابر با چهار میلیون و ۴۸۴هزار است.

وی تعداد حواله صادره را بیش از ۲۶۵ هزار حواله برشمرد و اعلام کرد: همچنین در شش ماه ابتدایی سال ۲۶۵ هزار و ۷۲۵ حواله و ۲۸۵ هزار بارنامه صادر شد و ۱۰ کالای عمده استان سیمان (کیسه ای فله ای)، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، خاک معدنی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و کنجاله است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیشترین میزان حمل را مربوط به شهرستان کرمانشاه با تناژ دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۹ خواند و عنوان کرد: از این میزان جابجایی کالا در استان کرمانشاه، کالای سیمان با تناژ ۸۷۲ هزار و ۹۷۵ بیشترین سهم حمل را به خود اختصاص داده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.