| کد خبر: 247884 |

◄ هجدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

هجدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از برترین نمایشگاه های بین المللی در سطح منطقه و خاورمیانه است و برپایی چنین نمایشگاهی می تواند باعث معرفی دستاوردها و شناخت ظرفیت های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی در حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و صنایع وابسته باشد.

تین نیوز

یکی از مهمترین عناصر سازنده توسعه پایدار، بخش حمل و نقل عمومی است که تاثیر مستقیمی بر تمامی حوزه های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی می گذارد، بنابراین برپایی نمایشگاه هایی در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل عمومی، می تواند رشد و توسعه در بخش های مذکور را فراهم آورد. به علاوه فرصت مناسبی نیز در اختیار شرکتها و کسب و کارهای فعال در این صنعت می گذارد تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان یا متخصصان و دست اندرکاران این حوزه قرار بدهند.

تغییر زمان برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، عمران و خدمات شهری

شهر آفتاب تا نمایشگاه کتاب تکمیل شود

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از نگاه دوربین تین

به گزارش تین نیوز ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از برترین نمایشگاه های بین المللی در سطح منطقه و خاورمیانه است و برپایی چنین نمایشگاهی می تواند باعث معرفی دستاوردها و شناخت ظرفیت های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی در حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و صنایع وابسته باشد.

نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری محلی برای تعامل و ارتباط تجاری است و می تواند سبب جذب مخاطب و مشتریان و تعاملات رو در رو باشد. موضوع حمل و نقل نیز به دلیل نقش زیربنائی در فرایند رشد اقتصادی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 

گروه کالایی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

_ غرفه های ماشین آلات عمران ، راه سازی، خدمات شهری، آتش نشانی

_ غرفه های موتورسیکلت و دوچرخه و صنایع وابسته

_ غرفه های سی ان جی و ال پی جی و جایگاه های سوخت رسانی

_ غرفه های ماشین های اتوبوس، مینی بوس، ون

_ غرفه های بازیافت، تبدیل مواد و مدیریت پسماند

_ غرفه های خودروهای سنگین، تجاری

_ غرفه های سیستم های یکپارچه مدیریت ترافیک، کنترل حمل و نقل، ارتباطاتی، کامپیوتری و نرم افزار، اندازه گیری

_ غرفه های خدمات اعم از خدمات اتومبیل، خدمات عمومی شهری، خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای، خدمات و تجهیزات بهداشتی و زیست محیطی، خدمات و عمران شهری، خدمات و تجهیزات ایستگاه بنزین

_ طراحی شهری و معماری شهرسازی

_ پروژه های زیربنایی شهری

_ نوسازی شهری

_ بازیافت و حفاظت دفع زباله

_ تجهیزات باغ و باغبانی

_ مهندسی شهری

_ مبلمان باغ

_ ساخت و ساز محوطه

_ بنزین و گازوئیل

_ تجهیزات ورزشی

_ فن آوری آزمایشگاهی

_ حفاظت از سر و صدا

_ برنامه ریزی شهری

_ تصویه هوا

_ وسایل نقلیه شهری

 

اهمیت نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، هماهنگ با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر برگزار می شود و زیرساخت ها و تجهیزات لازم را برای توسعه زیربناهای حمل و نقل و ماشین آلات فراهم می نمایید. که البته این به بهبود وضعیت محیط زیست و بهینه سازی مصرف سوخت می انجامد.

از دیگر موارد اهمیت هجدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری می توان به این موضوع اشاره کرد که می تواند در عمران و توسعه شهری و مکانیزاسیون خدمات شهری موثر واقع شوند و با انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد فضای رقابتی در بخش تولید کارآمد باشند.

 

شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

در دوره قبل این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع برگزار شد، شرکت ها و کسب و کارهای توانمند مختلف داخلی و خارجی توانستند به نمایش محصولات و خدمات یا نوآوری ها و دستاوردهای  خود بپردازند و برای فعالیت های تولیدی یا خدماتی آینده خود برنامه ریزی کنند.

امسال نیز قرار است به مانند دوره قبل، هجدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع برگزار شود که پیش بینی می گردد از دوره قبلش که حدود ۲۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و همچنین ۴۰ هزار بازدید کننده داشت، استقبال بیشتری شود. در این نمایشگاه از کشورهای همسایه و منطقه و همینطور شرکت ها و مشاغل توانمند داخلی و گروه هایی از سایر کشورهای مطرح در حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور خواهند داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.