| کد خبر: 247833 |

◄ فعال‌ سازی 50 دستگاه آسانسور در ایستگاه‌ های مترو؛ به زودی

حدود 50 دستگاه آسانسور در نوبت نخست همکاری‌ های شرکت مترو و اداره کل استاندارد تهران وارد مدار بهره‌ برداری می شود.

تین نیوز

انتظار می رود حدود 50 دستگاه آسانسور در نوبت نخست همکاری های فی مابین شرکت مترو و اداره کل استاندارد تهران وارد مدار بهره برداری شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) «مسعود درستی» مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه در جلسه اخیر که با حضور مدیرکل اداره استاندارد استان تهران برگزار شد، نتیجه نشست های کارشناسان دو طرف مورد جمع بندی قرار گرفت و مشخص شد که با اعمال برخی اقدامات تکمیلی، امکان بهره برداری از حدود 50 درصد آسانسورهای تعبیه شده در ایستگاه های خطوط 6 و 7 در کوتاه مدت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه به همکاری موثر و پیش برنده اداره کل استاندارد استان تهران در زمینه رفع مشکل بهره برداری از آسانسورهای ایستگاه های مترو طی ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: یک سری از آسانسورها نیز وجود دارند که راه اندازی آنها مستلزم ادامه جلسات کارشناسی و دستیابی به راهکارهای عملی قابل اجرا است.

وی تاکید کرد: این دسته از آسانسورها در مرحله دوم بهره برداری قرار می گیرند و باید اجماعی در مورد آنها صورت پذیرد تا با لحاظ کردن نقطه نظرات و شاخص های مدنظر اداره کل استاندارد استان تهران، بتوان کل آسانسورهای موجود و تعبیه شده در ایستگاه های خطوط مترو پایتخت را وارد مدار بهره برداری کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.