| کد خبر: 247811 |

سرویس دهی ویژه متروی تهران به شرکت کنندگان در جشن میلاد رسول اکرم (ص)

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی ویژه متروی تهران هم زمان با برگزاری جشن بزرگ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی ویژه متروی تهران هم زمان با برگزاری جشن بزرگ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، حامد عباسی نامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: اقدامات لازم برای خدمات رسانی متروی تهران به شرکت کنندگان در مراسم جشن ۱۷ ربیع الاول که فردا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود، انجام شده است.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به افزایش خدمات رسانی در خطوط یک، سه و چهار متروی تهران در روز ۲۲ مهرماه نسبت به برنامه روزهای تعطیل اشاره و خاطرنشان کرد: فاصله حرکت قطارها در خط یک از ۷ به ۵ دقیقه، در خط سه از ۱۰ به ۶ دقیقه ودر خط چهار از ۷ به ۵ دقیقه کاهش می یابد. 
دکتر نامی تصریح کرد: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران نیز همزمان با برگزاری این جشن، اقدامات متعددی را در نظر گرفته است. وی با بیان اینکه یک ایستگاه صلواتی در مسیر شرکت کنندگان در این جشن برپا می شود افزود: اجرای سرود، برپایی استیج برای برگزاری ویژه برنامه های شاد و فرهنگی مناسب این روز از اقدامات فرهنگی این شرکت است.
وی در پایان گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همزمان با برگزاری این جشن سه هزار بادکنک هلیومی را با رنگ های پرچم عزیز کشورمان در آغوش آسمان رها می کند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.