| کد خبر: 247715 |

نمره قابل قبول ایکائو در ممیزی از صنعت هوانوردی ایران

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با رد قیمت 200 میلیون تومانی بلیت پرواز قطر در بازه زماین جام جهانی اظهار داشت: قیمت واقعی بلیت قطر حدود 20 میلیون تومان است.

تین نیوز

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با رد قیمت 200 میلیون تومانی بلیت پرواز قطر در بازه زمانی جام جهانی اظهار داشت: قیمت واقعی بلیت قطر حدود 20 میلیون تومان است.

به گزارش تین نیوز، حسن خوشخو در نشست خبری امروز با اشاره به دو رویداد برنامه ممیزی یوزآپ ایکائو در ایران و شرکت ایران در مجمع عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: براساس کنوانسیون شیکاگو اجلاس ایکائو هر یک سال یکبار برگزار می شود موضوع  چهل و یکمین اجلاس ایکائو تعیین اعضای شورا بود که تیم 6 نفره به نمایندگی ایران در این اجلاس حضور داشتند و در این انتخابات با توجه به منافع کشور به کشورهای مشترک المنافع و دوست رای داده شد.

وی با بیان اینکه دراین دوره از اجلاس جلساتی با دبیرکل ایکائو داشتیم، ادامه داد: برنامه های 10 ساله صنعت هوانوردی کشورمان به ایکائو ارایه شد و همچنین از نقش ایران در بررسی سانحه هواپیمایی اوکراینی تشکر به عمل آوردند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با اشاره به اجرای برنامه ممیزی یوزآپ نمانیدگان ایکائو درایران گفت: پس از 10 سال میزبان بازرسان ایکائو برای اجرای ممیزی صنعت هوانوردی در کشورمان بودیم که براساس نتایج اولیه میزان انطباق با مقررات ایکائو در حوزه حقوقی نمره 100 از 100 نمره را دریافت کردیم. در بخش ساختار سازمانی نمره 90، در بخش بررسی سوانح نمره 90 در بخش فرودگاهی نمره 67 و خدمات ناوبری هوایی نمره 74 را دریافت کردیم. گزارش های بازرسان ایکائو نشان می دهد علی رغم تنگناهای تحریم نمره های ایران در بخش انطباق با استانداردهای بین المللی و جهانی قابل قبول بوده است.

خوشخو با اشاره به صدور گواهینامه فرودگاهی برای فرودگاه های بین المللی کشورمان ادامه داد: در حال حاضر از 9 فرودگاه بین المللی دو فرودگاه گواهینامه دریافت کرده اند.

وی همچنین با اشاره به پروازهای جام جهانی، گفت: هیچ محدودیتی برای انجام پرواز به قطر نداریم و این اطمینان را به مردم می دهیم که نگرانی برای خرید بلیت قطر نداشته باشند.     

معاون سازمان هواپیمایی با تاکید بر اینکه مردم بلیت های پرواز قطر برای جام جهانی را گران نخرند، ادامه داد: قیمت بلیت پرواز قطر در بازه جام جهانی در بازار به 200 میلیون تومان هم رسیده که به هیچ وجه این قیمت ها را قبول نداریم و قیمت واقعی بلیت قطر یک دهم این قیمت یعنی حدود 20 میلیون تومان است.    

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.