| کد خبر: 247663 |

◄ یادگیری لاکچری زبان/ سفر عجیب معاون فرودگاه امام به کانادا

علیرضا مجذوبی علت سفر خود به کانادا در شهریور ماه را فراگیری زبان عنوان کرده است.

تین نیوز

هفته گذشته (11 مهرماه) بود که خبرگزاری صدا و سیما از سفر معاون امور بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی به کانادا خبر داد و نوشت که علیرضا مجذوبی علت سفر خود به کانادا در شهریور ماه را فراگیری زبان عنوان کرده است.

به گزارش تین نیوز،  بر اساس آن چه خبرگزاری صدا و سیما نوشته، یک منبع آگاه به این خبرگزاری گفته که علیرضا مجذوبی علت مراجعت خود به کانادا در شهریور ماه را آموزش زبان عنوان کرده و این در حالی است که شهریور ماه اوج سفر‌های اربعین بوده وحضور معاون بهره برداری در فرودگاه الزام داشته است.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که شنیده شده رئیس سازمان هواپیمایی نامه‌ برکناری معاون بهره برداری فرودگاه امام را زده است، اما ایشان نپذیرفتند افزود: رئیس سازمان هواپیمایی به دلیل عملکرد نامطلوب آقای مجذوبی نامه برکناری ایشان را زده است.

به نوشته این خبرگزاری بنا بر اطلاعات واصله مجذوبی تا دو ماه دیگر بازنشسته می‌ شود.

انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی به دنبال داشت.

یکی از کاربران در این مورد نوشت: به نظر می رسد معاون امور بهره برداری برای اخذ تابعیت به کانادا سفر کرده است.

کاربر دیگری نیز به طنز این اقدام معاون فرودگاه امام را خدمتی دیگر به محرمان توصیف کرد.

یکی دیگر از کاربران خاطرنشان کرد: آیا امکان آموزش زبان در ایران فراهم نیست که ایشان لازم دیدند به کانادا سفر کنند؟

علیرضا مجذوبی دارای مدرک لیسانس هوانوردی(مراقبت پرواز) و کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی) دانشگاه تهران است.

بر اساس آن چه در سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی آمده است؛ علیرضا مجذوبی کارنامه تخصصی و اجرایی قابل توجهی در حوزه هوایی دارد. سوابقی همچون عضویت در هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ مشاور و قائم مقام معاونت بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام (ره)؛ معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)؛ نماینده اجرایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، سرکشیک و ریاست مرکز کنترل فضای کشور، معاونت عملیات هوانوردی و سرپرست عملیات حج تمتع فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بخشی از سوابق کاری عضو هیات مدیره و راهبر امور هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 14 1

    مگر کسی کعه لیسانس مراقبت پرواز داره نباید زبان انگلسیش خوب باشه بعدش این آقا چه طور زبان بلد نیست

  • ناشناس 14 1

    هزینه اقامت در کانادا و شرکت در کلاس زبان بسیار بالا هست ماهی حداقل 100 میلیون تومن میشه اون وقت چه طور یک کارمند دولت تونسته از پس این هزینه بر بیاد؟

  • نیکخواه فرازی 14 1

    پست های این آقای مجذوبی همه آبکی و بی اهمیت است .مدرک فوق لیسانس هم همه مدیران مفت و مجانی با عنایت رانت بدست میارن . پست ها و القاب همه رانتیست همه مدیران اینارو براحتی جور میکنن. همه مدیران رانتی هستن نه ازروی لیاقت و شایستگی. هیچکجای دنیا یکهفته ای زبان یادنمیگیرن. ایشان مثل بقیه مدیران رانتی درحال فرار از ایرانه.

  • محمد 14 1

    ایشون فقط همین یکبار رو به کانادا سفر کردن؟ خانواده شون چرا کانادا هستن؟؟ هزینه این همه سفر رو خودشون با چه مقدار حقوق تامین می کنن!!!

  • حسن 14 2

    این آقا با پول بیت المال در رسته ی شغلی بالا به کشور معاند سفر می کنه که زبان یاد بگیره؟؟؟واقعا اینطور پاسخی داده🥺این پاسخ خودش یه توهین به شعور همه ی مردمه

  • زهرا 14 1

    تو شرایطی که باید بر اساس شعارش به زائرین خدمت می کرد وهمه مسئولین باید در خدمت زوار بودند ایشون مراسم اربعین با پول بیت المال و پروازهای رایگان و رانتی از جیب مردم در کانادا بودند
    اینم حتما مثل خاوری داره یک کارایی میکنه
    و به بهانه زبان همه مسخره کرده و به زودی میره به جایی دیگه خدمت میکنه

  • اسماعیل 11 1

    با سلام
    خدا خیرتون بده که حداقل شما خبر این فرد به ظاهر کشوردوست و در باطن مفسد رو گذاشتین. این فرد با رانت خواری و مراوده ی پولی ناسالم با پیمانکاران فرودگاه سفرهای متعددی به کشورهای مختلف داشته ...

  • حسین میرزایی 11 1

    باورم نمیشه یک فرد مثلا علمی و کارمند دولت بگه به خاطر یادگیری زبان رفتم حتما بعدشم می خواد بگه برای ایجاد انگیزه در کارکنان رفتم🤣🤣🤣

  • شیوا محسنی 9 1

    چقدر خاوری ها زیادند و نمی دانیم. خدا می دونه تا الان چقدر خورده و برده!! حیف این مملکت حیف این خاک مقدس حیف امام حسین که اینطور افرادی قرار بوده پرچمشو بالا نگه دارن !
    با اینطور افرادی چه می کنند؟

  • مرضیه مولا 9 0

    این خبرها و نظرات درسته؟؟؟ من الان سایت فرودگاه رو چک کردم ایشان معاون اونجان و کلی تعریف و تمجید هم شده ازشون. یعنی هنوز مسولین محترم خوابن؟

  • ناشناس 7 0

    یعنی هنوز داره راست راست میره سرکار؟؟؟ یا کلا فرار کرده اونور؟

  • صالح 4 2

    من با دکتری هوافضای سراسری بیکارم و آرزوم اینه که تو فرودگاه استخدام بشم و خالصانه خدمت کنم بعد دولت داره از اینطور افراد بی صلاحیتی استفاده می کنه که با پول بیت المال به کشور مخالفی سفر می کنه که فقط زبان یاد بگیره به گفته ی خودش

  • سید علی 4 1

    من خودم کارمند یه پیمانکار فرودگاهم کلی زحمت می کشم ماهی ۶ تومن میگیرم وقتی می دیدم ریسم چطور برای این آقای مجذوبی پول میریزه مسلما خیلی ناراحت میشدم، وقتی خبرو بچه ها بهم نشون دادن گفتم این میره یکی دیگه میاد و همین روال ادامه داره

  • کامران 4 2

    ای بابا برادر این همه سال اختلاس و سفر دور دنیا داشته حالا دو ماه مونده به بازنشستگیش می خوان برکنارش کنن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️پس این ۳۰ سالی که از جیب ملت خورده و حال کرده چی؟؟؟ زن و بچه اش که این همه رفاه داشتن و دائم السفر و اقامت کانادا با پول بیت المال داشتن چی ؟ همین دو ماه زودتر بازنشسته میشه ؟؟؟