| کد خبر: 247618 |

ورود بیش از ۱۱میلیون خودرو به استان گیلان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۱۱میلیون خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۵۸درصدی برخوردار بوده است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۱۱میلیون خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۵۸درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اعلام کرد: طبق آمار دریافتی از سامانه های تردد شمار این اداره کل در شش ماهه نخست امسال تعداد ۱۱میلیون و ۵۵۷هزار و ۸۰۰ خودرو وارد و نیز ۱۱میلیون و ۵۵۷هزار و ۵۷۲ خودرو از استان خارج شدند که این آمار نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۸ درصدی را نشان می دهد.

نیک فهم در ادامه با اشاره به این که پنجشنبه ۲۴ شهریور با تردد ۱۱۸هزار و ۸۵ خودرو پرترددترین ورودی استان بوده است، افزود: پرترددترین روز خروجی استان هم با ۱۱۳هزار و ۵۰۹ خودرو در روز یکشنبه ۲۷ شهریور اتفاق افتاد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی این مدت محور آزاد راه قزوین رشت با ۴ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۴۵ دستگاه بیشترین تعداد ورودی استان و پس از آن محور رامسر به چابکسر با ۴ میلیون و ۵۲ هزار و ۹۹۵ دستگاه دومین ورودی استان را داشته اند.

وی افزود: طی این مدت محور آزادراه رشت _قزوین با ۴ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۳۳ دستگاه بیشترین تعداد خروجی استان را به خود اختصاص داد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس افزود: طی این مدت استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۷۲۲ دستگاه وسیله نقلیه، چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.