| کد خبر: 247598 |

ایران ایر: موش یا حیوان موذی در هواپیمای ATR تبریز-تهران نبود

سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تأخیر پرواز تبریز-تهران به دلیل گزارش خلبان مبنی بر احتمال وجود حیوان موذی در هواپیما رخ داد، گفت: قبل از سوار شدن مسافران این گزارش اعلام و هواپیما بررسی دقیق شد اما وجود حیوان موذی ثابت نشد.

تین نیوز

سخنگوی ایران‌ایر گفت: طبق بررسی و چک‌های انجام شده هیچ موش و حیوان موذی در پرواز تبریز - تهران وجود نداشت.

به گزارش تین نیوز، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر (هما) درباره تاخیر پرواز تبریز -تهران به دلیل مشاهده موش در هواپیما توضیح داد: قبل از پذیرش مسافر ، توسط کادر پرواز وجود یک حیوان موذی شبیه به موش در هواپیما گزارش داده شده و به همین دلیل پذیرش مسافر متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: گزارش احتمال وجود موش در هواپیما از سوی یکی از خلبان‌ها داده شد و نه مسافر، و تا زمانی بررسی‌های بیشتر مسافری پذیرش نشد. 

قربانعلی افزود: این گزارش به واحد مهندس تعمیرات داده می‌شود و بلافاصله قسمت‌های مختلف این هواپیما مورد بررسی و بازبینی قرار داده می‌شود و اثری از موش و هیچ موجود خزنده‌ای دیده نمی‌شود البته برای چک و بررسی هواپیما تاخیری در پرواز تبریز -تهران ایجاد شد که این تاخیر برای کاهش ریسک و اطمینان از ایمنی پرواز بود .

سخنگوی شرکت هما گفت: چک‌های ثانویه با دقت انجام شد و هیچ موجود موذی در کار نبود و هواپیما با ایمنی کامل در فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید و برای چک شدن بیشتر به سمت آشیانه هدایت می‌شود و در بررسی‌های دوبار گزارشی مبتنی بر وجود حیوان موذی داده نشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.