| کد خبر: 247560 |

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه عنوان کرد:

◄ وعده راه اندازی مترو پرند تا پایان سال

بر اساس برنامه‌ ریزی‌ ها تا پایان سال اتمام یک لاین از این مسیر را خواهیم داشت و خط دو این مسیر به سمت واوان برای سال آینده اجرایی خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: مطالعات خط مترو تهران پرند در سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت عملیات ساختمانی این خط صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز، مسعود درستی 29 تیر ماه امسال در حاشیه انجام تست سرد خط متروی تهران پرند، با بیان اینکه تست سرد خط مترو تهران پرند امروز انجام و راه‌ اندازی آن تا پایان سال صورت می‌گیرد، تاکید کرد:  اجرای این طرح در سال ۹۱  به شهرداری تهران واگذار شد و اعتبار مورد نیاز برای فاز نخست این خط ۱,۲۰۰ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به اینکه فاصله پرند تا فرودگاه حدود ۲۰ کیلومتر است، افزود: به طور کلی خط مترو تهران پرند ۵۰ کیلومتر بوده و از جنوب خط ۱ مترو یعنی ایستگاه شاهد آغاز می‌ شود.

درستی بیان کرد: ۳۰ کیلومتر از این خط قبلا تا فرودگاه امام به بهره برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر آن در حال حاضر در حال راه‌ اندازی است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ ریزی‌ ها تا پایان سال اتمام یک لاین از این مسیر را خواهیم داشت و خط دو این مسیر به سمت واوان برای سال آینده اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه تاکید کرد: این خط، ۵ ایستگاه مصوب شامل شهر آفتاب، دو ایستگاه در فرودگاه امام (ره)، واوان و پرند دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.