| کد خبر: 247538 |

انعقاد تفاهم نامه برای توسعه زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به اینکه راه بعنوان یکی از عناصر اصلی تاثیر گذار در حوزه توسعه محسوب می شود افزود:گستردگی جغرافیایی جنوب کرمان و عقب ماندگی های سنواتی این منطقه و در نتیجه فاصله زیاد توازن بین منلطق برخوردار و کم لثبر خوردار از مشکلاتی است که جنوب کرمان را در حوزه توسعه ای عقب نگاه داشته است .

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به اینکه راه بعنوان یکی از عناصر اصلی تاثیر گذار در حوزه توسعه محسوب می شود افزود:گستردگی جغرافیایی جنوب کرمان و عقب ماندگی های سنواتی این منطقه و در نتیجه فاصله زیاد توازن بین منلطق برخوردار و کم لثبر خوردار از مشکلاتی است که جنوب کرمان را در حوزه توسعه ای عقب نگاه داشته است .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به اینکه راه بعنوان یکی از عناصر اصلی تاثیر گذار در حوزه توسعه محسوب می شود افزود:گستردگی جغرافیایی جنوب کرمان و عقب ماندگی های سنواتی این منطقه و در نتیجه فاصله زیاد توازن بین منلطق برخوردار و کم لثبر خوردار از مشکلاتی است که جنوب کرمان را در حوزه توسعه ای عقب نگاه داشته است .

مجتبی محمودی بیان کرد:در حوزه جنوب کرمان آنچه که می تواند آهنگ توسعه و پبشرفت این منطقه را سرعت ببخشد توجه به توسعه زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل است که در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای رسیدن به حق واقعی این منطقه گامهای خوبی برداشته شده است .

وی از انقعاد ۱۰۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه برای اجرای طرح های راهداری ،راهسازی و حمل و نقلی در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت:از بدو ورود بنده بعنوان مدیر کل این مجموعه طرح ها و پروژه های مهم زیر بنایی آغاز شد تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هم به نوبه خود آهنگ توسعه این منطقه را شتاب دهد .

محمودی گفت:با جدیت تمام پروژه های راه های روستایی که روند ساخت و احداث آنها بیش از ۱۸ سال متوقف شده بود را آغاز و در حال حاضر بیش از ۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان ساخته و زیر بار ترافیکی قرار گرفته که ماحصل آن برخورداری ۸۴۲۰ خانوار از راه روستایی مناسب درحوزه ۷ شهرستان جنوبی استان است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از انعقاد بیش از ۴۳۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری خبر داد و گفت :مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه راههای جنوب کرمان انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل سیلاب و میزان تاب آوری زیرساختها در سیلاب،احداث و ترمیم پلهای سطح حوزه ،انجام روکش آسفالت و ایمن سازی محورها، بهسازی و رفع نقاط پر تصادف در محورها بوده است .

مجتبی محمودی از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای احداث راه روستایی با هدف خدمت رسانی به مردم در دورترین و محروم ترین نقاط منطقه جنوب کرمان با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت:با ساخت و احداث این محور مردم روستاهای چاه ابراهیم ،طبق و دازان از راه روستایی مناسب بهره مند خواهند شد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از انعقاد قرارداد قریب الوقوع با قرارگاه سازندگی خاتم انبیا برای ورود به حوزه راهسازی جنوب استان کرمان خبر داد و گفت :با ورود مجموعه های قوی به حوزه توسعه زیر ساختهای راه در جنوب کرمان آینده روشنی برای منطقه متصور هستیم.

مجتبی محمودی احداث و در دست احداث بودن محورهای فاریاب _ زهمکان _ارزوئیه،فاریاب _حاجی آباد_بندرعباس و قلعه گنج_رمشک_کتیج ،فاریاب _قرقوطوییه _ رابر،منوجان _آب باد بی بی _ جغین را پروژه های مهم علی رغم روستایی بودن در توسعه منطقه مهم دانست .

احداث مجتمع های خدماتی رفاهی ،نمازخانه های بین راهی،پاسگاههای پلیس راه و....را از دیگر پروژه های زیر ساختی و تکمیل کننده حلقه توسعه ای منطقه برشمرد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.