| کد خبر: 247412 |

تاخیرهای متعدد و خدمات رسانی بدون کیفیت ایرلاین ها پذیرفتنی نیست

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت ایرلاین ها گفت: تاخیرهای متعدد، قیمت های بدون مبنا و خدمات رسانی کم و بدون کیفیت ایرلاین ها پذیرفتنی نیست.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت ایرلاین ها گفت: تاخیرهای متعدد، قیمت های بدون مبنا و خدمات رسانی کم و بدون کیفیت ایرلاین ها پذیرفتنی نیست.

به گزارش تین نیوز، مجتبی یوسفی در ارزیابی از وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور گفت: لجام گسیختگی، بی برنامگی، یله و رها بودن صنعت هوایی کشور را شاهدیم که البته این به معنای نادیده گرفتن عملکرد متخصصان نیست.

وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی تلاش خود را انجام می دهد اما کم شدن و چارتری شدن پروازها موضوعی است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد. چارتر زمانی رخ می دهد که قدرت به اندازه ای باشد که از بین ۲۰ پرواز یکی را انتخاب کنیم نه اینکه فقط یک پرواز باشد بعد همان پرواز چارتر شود؛ این به معنای سوءاستفاده از نیاز مردم است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حرف که هواپیما فقط مخصوص افراد مرفه است، درست نیست؛ بیماران و کسانی که کار اداری هم دارند از هواپیما استفاده می کنند.

یوسفی با بیان اینکه زیرساخت توسعه کشور دسترسی آسان است، افزود: ممکن است فردی قصد سرمایه گذاری در منطقه محرومی داشته باشد و قطعا باید از هواپیما استفاده کند.

وی همچنین گفت: وضعیت ایرلاین ها پذیرفتنی نیست؛ تاخیرهای متعدد، قیمت های بدون مبنا و خدمات رسانی کم و بدون کیفیت را شاهدیم که اگر وضعیت بهبود پیدا نکند، باید از ابزارهای نظارتی مان برای بهبود شرایط استفاده کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.