| کد خبر: 247239 |

برگزاری آیین استقبال از مهر با حضور جمعی از فرزندان کارکنان مترو در شهر زیرزمینی

در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، مدیران شهر زیرزمینی با تقدیر از کارکنان زحمتکش مترو و فرزندان دانش آموزشان به استقبال مهر رفتند.

تین نیوز

در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، مدیران شهر زیرزمینی با تقدیر از کارکنان زحمتکش مترو و فرزندان دانش آموزشان به استقبال مهر رفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ آیین استقبال از مهر با حضور قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران، جمعی از مدیران، کارکنان و فرزندانشان در ایستگاه رودکی واقع در خط هفت متروی تهران برگزار شد.

مجید رستمی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن ابراز خوشحالی به خاطر حضور در میان همکاران و خانواده هایشان گفت: حضور فرزندان همکاران با لباس های مدرسه طراوت خاصی به ایستگاه داده است.

مجید رستمی افزود: افراد کاربلد و حرفه ای در جای جای مترو به چشم می خورد و جا دارد از تمامی کسانی که برای برگزاری این مراسم تلاش کرده اند تا از زحمت همکارانی که در کنار ما هستند تقدیر شود، قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: این عزیزان سال هاست در شرکت بهره برداری متروی تهران مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و کارهای لازم را برای استقبال از مهر در شهر زیرزمینی انجام داده اند.

مجید رستمی با تأکید بر اینکه می داند خدمات رسانی در متروی تهران همراه با چه سختی ها و تلاشی هایی از سوی همکاران است گفت: امسال بعد از دو سال که بیماری منحوس کرونا سبک زندگی افراد را تغییر داده بود رسماً شاهد بازگشایی کامل مدارس و مراکز آموزشی هستیم امیدوارم میزبان خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان در شبکه مترو باشیم.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: ایجاد نظم در پرداخت ها از اولویت های کاری مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه است و طبق برنامه ریزی انجام شده تصمیم گرفتند حقوق پیمانکاران زودتر پرداخت شود. 

مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۷ متروی تهران با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای طرح استقبال از مهر گفت: از ابتدای شهریورماه جلسات مشترکی با شهرداران مناطق و نواحی برای شستشوی نما و ورودی ایستگاه ها برگزار شد. همچنین هماهنگی برای استقرار راهبران و تکنسین های فنی در ایستگاه های تقاطعی، بازآموزی فشرده مباحث فنی به راهبران، شست وشو ویژه ناوگان و حریم ریلی ایستگاه ها و بازدید ویژه از عملکرد سیستم ها در قطارها انجام شده است تا خدمات رسانی در مهرماه به خوبی انجام شود.

مجتبی بیات با اشاره به اینکه نت ناوگان خط ۷ خاموشی مهتابی قطارها را به صفر رسانده است افزود: جلسات توجیهی با پیمانکاران حوزه نت زیربنایی برای رفع نواقص هند ریل ها، گیت های مسافری ، پله برقی ها، هواسازها انجام شده است. همچنین فعال شدن آسانسورهای خط ۷ (که به علت عدم اخذ استاندارد توسط شرکت مترو (هلدینگ) در حال حاضر غیرفعال هستند) نیز در حال پیگیری است.

در پایان این مراسم از تعدادی از همکاران و تمامی فرزندانی که در این مراسم حضور داشتند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.