| کد خبر: 247191 |

ناوگان حمل و نقل کشور در وضعیتی نیست که در بازه بلند مدت بلیط بفروشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت ناوگان حمل و نقل کشور به ویژه در حوزه هوایی به نحوی نیست که انتظار داشته باشیم برای بازه بلند مدت برنامه ریزی کرده و بلیط پیش فروش کند.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت ناوگان حمل و نقل کشور به ویژه در حوزه هوایی به نحوی نیست که انتظار داشته باشیم برای بازه بلند مدت برنامه ریزی کرده و بلیط پیش فروش کند.

 

به گزارش تین نیوز، رحمت الله فیروزی پوربادی، با اشاره به وضعیت پیش فروش بلیط قطار و هواپیما در سطح کشور، بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که پیش فروش بلیط قطار و هواپیما برای یک بازه کوتاه مدت صورت می گیرد. علت آن نیز به این باز می گردد که وضعیت ناوگان حمل و نقل کشور در حدی نیست که بتواند برای ۶ ماه آینده برنامه ریزی کند. شرایط هر روز در حال تغییر است و ناوگان حمل و نقل صرفا در بازه کوتاه مدت توان برنامه ریزی دارد.

برخی از شرکت های هواپیمایی تنها با چند هواپیما در حال فعالیت هستند

وی در ادامه اظهار کرد: مثلا اگر برای چند ماه آینده بلیط فروخته شود و هواپیما مشکل پیدا کند شرکت هواپیما دیگری ندارد که بخواهد آن را جایگزین کند. فعلا ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم برای ماه های آینده انتظار برنامه ریزی از ناوگان هوایی یا ریلی داشته باشیم. امروز برخی از شرکت های هواپیمایی ما سه الی چهار هواپیما در حال فعالیت هستند و ما نمی توانیم از آن ها انتظار برنامه ریزی برای فروش بلیط در بلند مدت را داشته باشیم.

باید ناوگان حمل و نقل کشور تقویت شود

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی می توانیم این کار را رقم بزنیم که شرکت های حمل و نقل ما تقویت شده و به عنوان مثال یک شرکت خودش ۱۰۰ هواپیما داشته باشد. فعلا با وضعیت ناوگان این امکان وجود ندارد. باید ناوگان حمل و نقل کشور تقویت شود تا بتوانیم در بلند مدت نیز برنامه ریزی انجام دهیم. قطعا این موضوع در تقویت صنعت گردشگری نیز نقش آفرین خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.