| کد خبر: 247137 |

رتبه دوم البرز در کاهش تصادفات برون شهری و روستایی

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: این استان در چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را کسب کرد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: این استان در چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی زندی فر، مدیر این اداره کل، اظهارکرد: براساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، این اداره کل طی چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کشوری را در کاهش تصادفات برون شهری و روستایی کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات برون شهری و روستایی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش ها و کارهای بسیار خوبی در بحث ایمن سازی، بهسازی جاده ها و فرهنگ سازی انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: علی رغم حجم تردد بسیار زیاد در محورهای استان به دلیل وجود چهار محور پرتردد کشور در البرز، جاذبه های گردشگری و عبور مسافران 14 استان شمالی و غربی از این استان، اقداماتی که از سوی ادارات و ارگان های مرتبط با ایمنی سفر در سطح استان انجام شده است، کاهش آمار تصادفات و کسب رتبه دوم کشوری را در پی داشته است.

زندی فر در پایان گفت: امیدواریم با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان کاهش بیشتری پیدا کند و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.