| کد خبر: 247134 |

وعده شهردار تهران:

◄ بهره برداری از ۸ ایستگاه میانی خط ۶ مترو تا پایان امسال

شهردار تهران از بهره برداری هشت ایستگاه میانی خط ۶ مترو تا پایان امسال خبر داد.

تین نیوز

شهردار تهران از بهره برداری هشت ایستگاه میانی خط ۶ مترو تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، شهردار تهران این مطلب را در بازدید از کارگاه‌های عملیات عمرانی مسیر و برخی ایستگاه‌ های قطعه میانی خط ۶ مترو تهران در روز ۲ تیرماه ۱۴۰۱ بیان کرد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل مپنا همراه بود، شهردار تهران از نزدیک در جریان آخرین اوضاع عملیات عمرانی در ۱۰ کیلومتر قطعه میانی خط ۶ و نیز ۴ ایستگاه در شرف بهره‌برداری «کارگر»، «شهدای هفتم تیر»، «میدان حضرت ولیعصر (عج)» و «بهار شیراز»، قرار گرفت.

شهردار تهران در پایان این بازدید با تأکید بر این‌که تکمیل خط ۶ مترو از جمله اولویت‌ های اساسی شهرداری تهران است، گفت: افتتاح ایستگاه‌ های باقی‌مانده از خط ۶ نه تنها بهره‌ وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می‌ رساند، بلکه به دلیل ایستگاه‌ های تقاطعی، مطلوبیت استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.

علیرضا زاکانی افزود: امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز دست‌کم ۸ ایستگاه از ایستگاه‌ های میانی خط ۶ تا پایان امسال به بهره‌ برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

در پایان این برنامه زاکانی شهردار تهران به‌همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد مترو، از توانمندی‌ های کاملاً ایرانی مجموعه مپنا در حوزه مترو بازدید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی 0 0

    باسلام
    جناب آقای زاکانی ای کاش اشاره ای می کردید به تاخیر بیش از 4 ساله اتمام این پروژه دلایل این تاخیر که باعث شده تا میلیاردها تومان سرمایه گذاری سالهای پیش بلا استفاده وبدون بازگشت سرمایه باشد سوال دیگر اینست جناب زاکانی فرض که این ایستگاهها را هم افتتاح کردید کدام قطار قرار است بروی خط تردد گند شما که همین حالا در دیگر خطوط هم کمبود قطار دارید وحتی چند قطاری که بر روی مسیر جنوبی خط 6 تردد می کنند هم از خط 1 و2 قرض کرده اید چرا تلاش نمی کنید حقایق را بیان کنید شاید بزرگان فن چاره ای را برای شما بیاندیشند