| کد خبر: 247130 |

حمل و نقل عمومی تهران، بازگشایی مدارس و البته شهرداری!

امسال هم مثل هر سال به جای بوی پاک راه مدرسه، شاهد راه بندان راه مدرسه خواهیم بود!

تین نیوز

روزنامه کیهان امروز بیشتر در حال و هوای اربعین است و البته بدون کمترین نقدی به نحوه مدیریت خروج زایران از ایران نوشته: «در این سال های اخیر، به هنگام برگزاری مانور عظیم اربعین، چهره ای دیگر از جامعه برای ما نمایان می شود که در آن، عمق دین داری جامعه تا حدود زیادی نمودار می شود.»

کیهان اربعین را مانور عظیم می خواند! دقیقا مشکل همینجاست. میلیون ها نفر به عشق زیارت حضرت اباعبدالله خپد را به کربلا می رسانند و نه فقط کیهان بلکه یک جریان قابل توجه حاکمیتی در ایران آن را مانور عظیم می خواند! ای کاش کیهان بیشتر درباره این مانور و اهدافش حرف می زد.

روزنامه جوان اگرچه گردی به دامن مدیریت انقلابی شهرداری تهران نمی نشاند اما در چکیده مطلب اصلی صفحه اولش نوشته: « «جوان» با رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره وضعیت ترافیکی مهرماه گفتگو کرده است. او معتقد است حال مترو خوش نیست، اتوبوسرانی از حد معمول خراب تر است، تاکسیرانی هم پیر و مستهلک است! هر سال ایجاد تغییر در ساعت بازشدن مدارس و ادارات و بانک ها نهایت نبوغ و خردمندی مسئولان است که گاهی دردسر های خانواده هایی را که ناچارند با هم و با فرزندان شان از خانه خارج شوند، بیشتر می کند. امسال هم مثل هر سال به جای بوی پاک راه مدرسه، شاهد راه بندان راه مدرسه خواهیم بود!»

ظرف یک ماه کاری که ۱۷ سال انجام نشده بود را انجام دادیم. این ادعای وطن امروز درباره آبرسانی به همدان است که اخیرا مردم را دچار سختی و بی آبی کرده بود. اما جالب است که در همین گزارش نوشته اند: «بر اساس اطلاعات میدانی از ابرپروژه آبرسانی به شهر همدان، از 22 شهریور با تکمیل اجزای این پروژه، فرآیند انتقال آب شرب باکیفیت در دستور کار قرار گرفته و مخازن تعبیه شده در مسیر این طرح در حال پر شدن است. »

معنی تکمیل اجزای پروژه البته روشن است و با اجرای صفر تا صد یک پروژه کمی تفاوت دارد!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: امتداد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.