| کد خبر: 247111 |

معابر ۱۲۱ روستای زنجان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال آسفالت ریزی شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با برنامه ریزی و اقدامات لازم معابر ۱۲۱روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن استان و با مشارکت دهیاران در سال جاری آسفالت ریزی شد.

تین نیوز

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با برنامه ریزی و اقدامات لازم معابر ۱۲۱روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن استان و با مشارکت دهیاران در سال جاری آسفالت ریزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا خواجه ای افزود: با اجرای طرح تامین قیر رایگان از سوی دولت و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان برداشته شده‌است.
وی اظهار داشت: بر این اساس  آسفالت ریزی ۶۷ کیلومتر از معابر داخلی روستاهای استان به مساحت ۴۰۰ هزار مترمربع  از محل اعتبارات  قیر رایگان از سوی این نهاد انقلابی در راستای توسعه روستاها انجام شده است.
این مسوول ادامه داد: باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در جهت  توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم کرد تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: اعتبارات قیر یارانه ای فرصت خوبی برای بهسازی محیط‌های معابر روستایی در راستای ارتقا بهداشت محیط عمومی، هدایت آب‌های سطحی، ارتقا کیفیت محیط زندگی، ایجاد نشاط و انگیزه برای تثبیت جمعیت در روستاها که خواستگاه تولید و احیای صنایع دستی و گردشگری روستاها است.
وی یادآور شد: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت‌ها در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: با شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی، ارتقاء منزلت اجتماعی روستائیان، ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت تدوین شده، شاهد نقش تعیین‌کننده روستاها در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور و همچنین مهاجرت معکوس هستیم، که در این راستا بنیاد مسکن با اجرای پروژه های عمرانی، در محرومیت زدایی و توسعه روستاها نقش مهمی داشته است.
وی به اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی‌ منطقه، از سوی این نهاد اشاره کرد گفت : در سال جاری، بازنگری طرح هادی  ۱۲۳ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد ریال انجام شده و همچنین طرح هادی در  ۲۷۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.