| کد خبر: 247083 |

رشد 25 درصدی اعزام اتوبوس های اربعین

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد اتوبوس های اعزامی به مرزها، نسبت به روز گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشت و در روزهای آتی این روند سیر صعودی می یابد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد اتوبوس های اعزامی به مرزها، نسبت به روز گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشت و در روزهای آتی این روند سیر صعودی می یابد.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی اظهار داشت: با توجه به اوج سفرهای بازگشت زائران جمع کثیری از مدیران و کارکنان ستادی و استانی در پایانه های مرزی کشور حضور مستمر دارند و پاسخگوی سوالات و رسیدگی به شکایات زائران هستند.

وی بیان کرد: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده از سوی بخش حمل و نقل جاده ای و تشکل های صنفی تعداد اتوبوس های اعزامی به مرزها، نسبت به روز گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته و در روز های آتی این روند سیر صعودی می یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: راستی آزمایی و رصد اعزام اتوبوس ها از طریق سامانه های صدور صورت وضعیت آنلاین و تردد شمار برخط فراهم بوده و کارشناسان این سازمان به صورت لحظه ای وضعیت تردد اتوبوس ها و استقرار در پایانه ها را بررسی می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مدیران کل ستادی با حفظ مسئولیت های تعیین شده در قرارگاه مرکزی حمل و نقل و مدیران کل استان های مرزی، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های فعالیتی ذی ربط ارایه کردند و در زمینه چالش ها و مشکلات احتمالی هم فکری و تبادل نظر صورت گرفت.

بنابراین گزارش  نشست هماهنگی عملیات سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی و اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیران کل ستاد و مدیران کل حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های کشور برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.